نامه تحکیم وحدت به آذر منصوری؛ جبهه اصلاحات دچار انحراف بزرگی شده است

دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای به رئیس جبهه اصلاحات ایران تاکید کرد: با تبریک خود به خانم نرگس محمدی نشان دادید که جبهه اصلاحات دچار انحراف بزرگی شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای به آذر منصوری رییس جبهه اصلاحات ایران مطرح کرد: با تبریک خود به خانم نرگس محمدی که یک فعال سیاسی سابقه‌دار مخالف نظام است، نشان دادید که  جبهه اصلاحات دچار انحراف بزرگی شده است.

بیشتر بخوانید:

پیرموذن: مولاوردی گزینۀ خاتمی برای جبهۀ اصلاحات بود

در بخشی از این نامه آمده است: نظر به اینکه جایزه صلح نوبل امسال به خانم نرگس محمدی تعلق پیدا کرد، و سرکار عالی هم در پی بیانیه‌ای برای «زنان روشنفکر ایرانی» به تبریک این رویداد پرداختید، لازم است بگوییم که صلح نوبل تبدیل به کاریکاتور مضحکی از صلح در جهان شده است که بی‌شک نه تنها فرد دریافت کننده‌ی آن که چهره‌هایی که به این جایزه واکنش نشان می‌دهند هم، تیتر یک خبرها می‌شوند. تعلق این جایزه به خانمی که خود و خانواده‌ی ایشان از افراد سیاسی مخالف نظام و فعال زن، زندگی آزادی بود، به نوعی پاداش اربابان آمریکایی این خانم و امثال ایشان است! پاداشی که به قیمت ضدیت با جمهوری اسلامی و احکام متقن الهی بود.

در این نامه مطرح شده است: این همراهی و پیام تبریک سرکار عالی به خانم نرگس محمدی، نشان دهنده‌ی یک حقیقت بود! اینکه جریان اصلاح‌طلب از اصول و ارزش‌های واقعی خود در جهت منافع ملت مسلمان ایران، عقب‌نشینی کرده است و به دنبال کسب جایگاه و قدرت است. متأسفانه، با تبریک خود به خانم نرگس محمدی، که یک فعال سیاسی سابقه‌دار مخالف نظام است، نشان دادید که  جبهه اصلاحات دچار انحراف بزرگی شده است! به جای ابراز تحسین و افتخار به خانم نرگس محمدی برای به دست آوردن جایزه صلح نوبل، شما باید این رویداد را به عنوان یک فرصت را غنیمت می‌شمردید تا به مذمت عملکردهای بلوای زن زندگی آزادی و نشان دادن نقض حقوق بشر در این جریان بپردازید.

در این نامه عنوان شده است: بنابراین، به عنوان یک تشکل اسلامی، شما را به ترک این رفتار مشکوک و بی‌تعهد به مردم فرا می‌خوانیم! چگونه می‌توانید هم‌موضع با افرادی باشید که در عملیات‌های ضد بشریت زبان‌زد هستند؟! چگونه می‌توانید با رژیم اشغالگر اسرائیل هم‌موضع باشید؟! ابراز موضعی که دقیقا افراد و نهادهایی که دشمنی آنان با جمهوری اسلامی مسجل شده است، نشان می‌دهد که مع‌الاسف دشمنی در درون مرزهای وطن داریم که در ظاهر نام دشمن ندارند و در باطن بر دشمنی خود پافشاری می‌کنند.

در این نامه بیان شده است: در مکتب ما، «مبارزه» در مسیر عدالت و تحقق اهداف متعالی است که حائز ارزش است! نه اینکه مبارزه کردن با ارزش‌های اسلامی و مشخصا فعالیت علیه امنیت ایران، مایه‌ی افتخار باشد! که نام این مبارزه، به تعبیر قرآن، «طغیان» است! اغتشاشاتی که در پاییز 1401 رخ داد، نمونه‌ی بارز طغیان کردن  علیه حجاب و احکام الهی بود، که با آتش افکندن رسانه‌های خارجی و جریان‌های داخلی معاند به آشوب‌های خیابانی و تجمعات درون دانشگاه‌ها با رنگ و لعاب ایده براندازی نظام مقدس بود!

در بخش پایانی این نامه خاطرنشان شده است: بی‌شک انتظار می‌رفت تا چهره‌های احزاب سیاسی در مسیر عدالت و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کنشگری داشته باشند، نه اینکه دقیقا در موضعی قرار بگیرند که جبهه عناصر معلوم‌الحال است! اکنون هم در پی واکنش‌هایی که جبهه اصلاحات از خود نشان داد، باز این واقعیت را تکرار کرد که اصلاحات قصد جبران خسارت‌هایی را که بر بدنه نظام و منافع ملت ایران زده است را ندارد. ما دانشجویان دفتر تحکیم وحدت از این نامه هدف اتمام حجت و انذار داشتیم و با امید و یقین به ظهور حضرت ولی‌عصر (عج‌)، ایران اسلامی را تا پای جان به امانت نگاه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =