نامه دفتر تحکیم وحدت به سید حسن خمینی / حمایت شما از مردم مظلوم فلسطین فراموش نخواهد شد

دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای به سیدحسن خمینی اعلام کرد: مواضع قاطع و حق جانب‌دارانه شما درباره موضوع فلسطین در روزهای اخیر قابل تحسین و تقدیر است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در نامه ای به حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی اعلام کرد: مواضع اصیل و تکلیف‌مدارانه شما درباره موضوع فلسطین که برخاسته از مبانی مکتب ضدسلطه امام راحل و رهبری عزیز است، قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید:

نامه دفتر تحکیم وحدت به فرمانده نیروی قدس سپاه / راهی جز اعزام نیرو به غزه نمانده است

در این نامه مطرح شده است: در روزگاری که جامعه جهانی و مجامع بین‌المللی به سکوت خود در قبال این جنایات و فجایع آشکار رژیم صهیونسیتی ادامه‌ داده، و عده‌ای هم در داخل دنباله‌رو آنان شده و چشم و گوش بر حقیقت بسته و وجدان انسانی را دفن کرده‌اند، مواضع اصیل و دقیق شما که برخاسته از مبانی مکتب ضدسلطه امام راحل و رهبری عزیز است، شایان توجه و تقدیر است.

در این نامه عنوان شده است: در این ایام و اوضاع وانفسای سیطره ظلم و ظلمت بر منطقه، بر هر مسلمانی که توان و امکان هرگونه امداد به ملت مظلوم فلسطین و انتقام از آمریکای جانی و اسرائیل جلاد را دارد، واجب است به دادخواهی و خونخواهی مظلومان بشتابد؛ نظرات شما پیرامون حمایت از مردم مظلوم فلسطین فراموش نخواهد شد.

در بخش پایانی این نامه خاطرنشان شده است: اتحادیه دفتر تحکیم وحدت ضمن قدردانی از مواضع شما از همه روحانیون و علمای جهان اسلام می خواهد که بر اساس تعلیمات اسلام که سابقه دیرینه ای در حمایت از مظلومان دارد، نقش آفرینی کرده و مردم فلسطین را یاری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =