نامه دفتر تحکیم وحدت به اژه‌ای / قوه قضائیه قاطعانه با قاتلان مخلان امنیت ملی برخورد کند

دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای از قوه‌قضائیه خواستند در برخورد با قاتلان و مخلان امنیت ملی، با جدیت عمل کرده مطالب بیان شده توسط پدر شهید عجمیان را شفاف‌سازی کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دفتر تحکیم وحدت در نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه خواستار شفاف‌سازی روند محاکمه عاملان شهدای امنیت کشور به ویژه روح‌الله عجمیان شد.

بیشتر بخوانید:

اعلام آخرین وضعیت محکومان در پرونده شهید عجمیان

در بخش ابتدایی این نامه عنوان شده است: نظر به اینکه اخیرا پدر محترمِ بسیجی شهید، روح‌الله عجمیان در برنامه زنده تلویزیونی حاضر شدند و اذعان کردند که افرادی در پرونده قاتلین شهید، اعمال نفوذ کردند و مانع از اجرای عدالت درباره عاملین قتل شدند، از دستگاه عادلانه‌ی قضا خواستاریم تا پرونده‌ی این موضوع را روشن کند.

در این نامه مطرح شده است: بلاشک آنچه امروز شاهد هستیم، در حیطه امنیت روانی افراد جامعه هم می‌گنجد. دستگاه قضا نه تنها باید به اجرای عدالت و تعیین حقوق و جزای افراد بپردازد، که باید در امور رسانه‌ای از حقوق بدیهی مردم دفاع کند، البته که این دفاع منجر به اقدامات عملی و روشنگری رسانه‌ای هم بعضا باید بشود.

در این نامه تصریح شده است: این ماجرا هم مصداقی است که لازم است قوه قضائیه ورود پیدا کند. اولا نسبت به مسائلی که پدر شهید مطرح کردند، حقیقت را روشن سازد و ثانیا در برخورد با کسانیکه وحشیانه پسر جوانی را عریان می‌کنند و به قتل می‌رسانند، ذره‌ای مماشات به خرج ندهد!

در این نامه تاکید شده است: قطعا عدم برخورد درخور قوه قضائیه‌ نتیجه‌ای جز جری کردن افرادی که در میان مردم هستند و مردم نیستند نخواهد داشت. اگر امروز نسبت به ماجرای شهید عجمیان، شاهد عملکرد لازم از سمت قوه قضائیه نباشیم، باید منتظر اتفاقات ناگواری باشیم.

در بخش پایانی این نامه آمده است: ما دانشجویان دفتر تحکیم وحدت ضمن محکومیت هرگونه اعمال نفوذ خارج از روند قانونی، از دستگاه قضا مطالبه داریم در برخورد با قاتلین و مخلان امنیت ملی، با جدیت عمل کند و همچنین مطالب بیان شده توسط پدر شهید عجمیان را شفاف‌سازی کند و برای انجام وظیفه‌ خود، مبنا را حدود الهی و قوانین اسلام قرار بدهد؛ چرا که هر رویکری جز این، در وهله‌ اول تضییع حقوق الهی است و در وهله‌ بعدی، موجب پایمال شدن خون شهدای امنیت و شهدای مظلوم بسیجی که در کف خیابان‌های وطن، در خون خود غلتیدند، می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =