اولین المپیک فناوری در ۵ حوزه فناورانه برگزار می‌شود

رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری اولین المپیک فناوری گفت: این المپیک در پنج حوزه هوش مصنوعی، امنیت سایبری، برنامه‌نویسی، روباتیک و پهپاد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز؛ مهدی صفاری‌نیا با اشاره به برگزاری اولین المپیک فناوری در نیمه اول سال ۱۴۰۳ گفت: المپیک فناوری در پنج حوزه فناورانه هوش مصنوعی، امنیت سایبری، برنامه‌نویسی، روباتیک و پهپاد برگزار می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا این مراحل مقدماتی المپیک فناوری در سطح منطقه‌ای برگزار شود تا تمامی استان‌ها درگیر این المپیک باشند.

صفاری‌نیا شناسایی و استعدایابی، رشد فناوری، هم افزایی تیم‌ها و افراد را از اهداف برگزاری این المپیک برشمرد و افزود: شناسایی استعدادهای برتر کشور و حمایت از آنها مهم‌ترین هدف برگزاری المپیک فناوری است.

بیشتر بخوانید:

محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک فناوری پردیس طراحی صنعتی می‌شوند

رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به فعالیت ۲۲ ساله این پارک در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور گفت: در طول سالهای گذشته رویدادها و برنامه‌های مختلفی توسط پارک فناوری پردیس برنامه ریزی و اجرا شده است که رویدادهای هم‌رسانی، نمایشگاه اینوتکس و جایزه مصطفی از جمله این رویدادها می‌باشد.

صفاری‌نیا در پایان با اشاره به تسهیل‌گری و قاعده گذاری دولت در حوزه دانش بنیان گفت: خبرهای خوبی در آینده نزدیک درباره کارخانه نوآوری آزادی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =