اولین دمودی مرکز شتاب‌دهی نوآوری برگزار شد

اولین دمودی مرکز شتاب‌دهی نوآوری با ارائه هشت مجموعه فناور در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد تا سرمایه‌گذاران به داوری ارائه‌های انجام شده پرداختند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز؛ دبیر این رویداد با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برگزاری این رویداد گفت: در فراخوان اولیه بیش از ۶۰ شرکت و مجموعه اعلام آمادگی کردند که در نهایت ۱۹ طرح به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه در دوهفته و با حضور چهار داور، هشت مجموعه برای ارائه انتخاب شدند که هر مجموعه به ارائه محصول خود پرداخت و سرمایه‌گذاران ارزیابی این محصولات را انجام دادند.

ارائه سامانه رمزنگاری هیبریدی پساکوانتوم توسط شرکت ایمن سازان، روش نوین بازیافت نیکل از کاتالیست‌های مستعمل توسط شرکت پارسیان فلز، استودیو بازی‌سازی توسط توسط شرکت ویرالند و قطعات فومی پلیمری توسط شرکت مواد پیشرفته شریف از جمله ارائه‌های این رویداد بود.

بیشتر بخوانید:

جذب و آموزش نیروی انسانی؛ ۲ مأموریت اصلی مرکز توسعه سرمایه انسانی پارک فناوری پردیس

همچنین شرکت دکتر موتوری با ارائه پلتفورم فروش، تعمیرات و تأمین قطعات موتور سیکلت، شرکت تفکیکان با ارائه راهکاری برای توسعه اقتصاد چرخشی، شرکت وینوپر با ارائه پلتفورم گردشگری و شرکت ویرابنیان با ارائه پروتز بیونیکی و ارگونومی از دیگر ارائه‌هایی بود که در این دمودی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گرفت.

تناسب محصول و سهولت ورود به بازار، میزان پیچیدگی و قابلیت تجاری‌سازی محصول، قابلیت رشد محصول، توانمندی تیم فنی و میزان تسلط بر ابعاد فنی از جمله شاخص‌های ارزیابی محصولات ارائه توسط سرمایه‌گذاران بود.

بر اساس این گزارش، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این رویداد، ۲ بار در سال برگزار خواهد شد و استارتاپ های شتاب‌دهنده‌های عضو مرکز شتاب‌دهی و سایر بازیگران زیست بوم نوآوری به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1208533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =