رقم انتقال پدری به بارسلونا لو رفت

رئیس تیم سابق هافبک اسپانیایی بارسلونا، رقمی که بابت فروش پدری بازیکن ملی‌پوش به کاتالان‌ها دریافت کرده است را فاش کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پدرو گونسالس هافبک تیم فوتبال بارسلونا که اهالی فوتبال او را بیشتر با لقبش «پدری» می‌شناسند، مدت کوتاهی پس از پیوستن به کاتالان‌ها به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شد. صرفنظر از خانه‌نشینی‌هایش به سبب مصدومیت، پسر متولد تنریف اغلب اوقات یکی از نفرات تأثیرگذار تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس بوده است.

بیشتر بخوانید:

بایرن‌مونیخ دنبال جذب مدافع بارسلونا

در مورد هزینه‌ای که بارسلونا برای جذب پدری از تیم لاس‌پالماس پرداخت کمتر صحبت شده است. در واقع بسیاری تصور می‌کردند که این هزینه در پنج میلیون یورویی که تیم کاتالان سال ۲۰۱۹ به حساب تیم جزایر قناری واریز کرد، خلاصه شده است اما اکنون رئیس باشگاه لاس‌پالماس فاش کرده که این رقم خیلی بیشتر از اینها بوده است، چرا که قرارداد بازیکن دارای پاداش‌هایی جانبی بوده که از زمان انتقالش به بارسلونا فعال شده است.

میگل آنخل رامیرس رئیس باشگاه لاس پالماس با اعلام اینکه تمام پاداش‌های در نظر گرفته شده در قرارداد پدری وصول شده است، به نشریه موندودپورتیوو گفت: رقمی که ما بابت فروش پدری به بارسلونا پرداخته‌ایم از ۲۰ میلیون یورو فراتر می‌رود. نمی‌توانم جزئیاتش را اعلام کنم، چون دقیقاً همه آنها را نمی‌دانم اما این را می‌دانم که این رقم از ۲۰ میلیون یورو فراتر رفت.

رامیرس افزود: فکر می‌کنم در قراردادمان با بارسلونا پنج بند وجود داشت که شامل سه بند پنج میلیون یورویی می‌شد که تا الان پرداخت شده است. یکی از آنها هم بابت حضور بازیکن در تیم ملی بود و دیگری بابت یک چیز دیگر که یادم نمی‌آید. رقم قطعی انتقال پدری به بارسلونا بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون یوروست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =