بایرن‌مونیخ دنبال جذب مدافع بارسلونا

قهرمان بوندس لیگا به بازیکن بارسلونا که در استون ویلا بازی می‌کند، چشم دوخته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگا، ظاهراً به کلمنت لنگله بازیکن قرضی بارسلونا که در حال حاضر در استون ویلا بازی می‌کند، علاقه دارد.

بیشتر بخوانید:

لواندوفسکی صدای هواداران بارسلونا را درآورد

بر اساس گزارش بیلد، قهرمان بوندس لیگا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال یک مدافع میانی است و آنها به این بازیکن فرانسوی که در حال حاضر به صورت قرضی در استون ویلا حضور دارد، چشم دوخته‌اند.

کلمنت لنگله از ۲۰۱۸ در باشگاه بارسلونا بوده و پس از اولین فصل حضورش در سویا به نیوکمپ آمد اما این بازیکن ۲۸ ساله در حالی که دوران خود را با بارسلونا به خوبی آغاز کرد اما نتوانست در ادامه نمایش خوبی داشته باشد.

این ملی‌پوش فرانسوی در فصل ۲۰۲۱/۲۲ به بازیکنی جزئی برای بارسلونا تبدیل شد و به خاطر شرایطی که داشت به صورت قرضی استون ویلا رفت اما او به جز چند بازی در کنفرانس اروپا نتوانسته برای استون ویلا در لیگ بازی کند.

بایرن مونیخ ممکن است در ژانویه راه فراری را برای بازیکن قرضی بارسلونا فراهم کند. قهرمان بوندس لیگا آماده است تا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به خرید یک مدافع میانی بپردازد. دلیخت به دلیل مصدومیت کنار رفته بنابراین گزارش‌های اخیر بایرن مونیخ را با چند مدافع میانی از جمله رونالد آرائوخو مدافع اصلی بارسلونا مرتبط می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =