اعلام زمان بررسی ایرادهای شورای نگهبان به لایحه برنامه هفتم

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس درباره لایحه برنامه هفتم توسعه هفته آینده برای اصلاح به مجلس ارائه می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مجتبی یوسفی گفت: طبق صحبتهای انجام شده گزارش ایرادهای شورای نگهبان به مصوبه مجلس در باره لایحه برنامه هفتم توسعه برای رفع ایرادات هفته آینده به مجلس ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لایحه عفاف و حجاب بار دیگر از سوی شورای نگهبان رد شد

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه گفت: در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم برای نحوه برگزاری جلسات مجلس به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان به برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۳ انجام شد.

یوسفی افزود: بر اساس تصمیم هیأت رئیسه نمایندگان ۲۳ تا ۲۸ دی به حوزه‌های انتخابیه خواهند رفت و در این هفته جلسات کمیسیون تلفیق برنامه برای رفع ایرادات شورای نگهبان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از اتمام کار کمیسیون تلفیق برای رفع ایرادات از یکم بهمن جلسات صحن مجلس در سه نوبت برای اصلاح ایرادهای شورای نگهبان برگزار خواهد شد که پیش بینی می شود که این کار در یک هفته انجام شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: در باره نحوه رسیدگی به لایحه بودجه هم پس از اتمام بررسی‌ها در کمیسیونهای تخصصی کمیسیون تلفیق بودجه برای ورود به جزئیات لایحه بودجه از هفته آینده به مدت ۱۰ روز تشکیل جلسه خواهد داد.

وی افزود: پس از این ۱۰ روز و پس از اتمام کار اصلاح برنامه هفتم توسعه در صحن از هفته دوم بهمن ماه صحن مجلس وارد کار بررسی جزئیات بخش اول (بخش درآمدی) لایحه بودجه ۱۴۰۳ خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =