پیام شورای نگهبان درباره انتخابات / امید است منتخبان به وعده‌های خود عمل کنند

شورای نگهبان در بیانیه‌ای از حضور مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، شورای نگهبان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حضور مردم شریف ایران اسلامی در عرصه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تکرار توفیق‌های بیشماری در طول عمر انقلاب اسلامی است که بیانگر حمایت و اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و پایبندی‌شان به آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر آن است.

بیشتر بخوانید:

سپاه پاسداران: ملت ایران پیروز اصلی انتخابات است

این بیانیه افزود: این بار نیز حضور مردم حجم سنگینِ جنگ‌ روانی دشمن برای بی‌رونق کردن انتخابات را از بین برد و این حضور مخلصانه مردمان پاک، مؤمن و ایثارگر این خاک و بوم، چشم‌اندازی را با افق‌های دور دست معنوی و مادی نمایان ساخت.

شورای نگهبان تاکید کرد: ملت شریف و مسئولیت‌شناس ایران، از زن و مرد، پیر و جوان، شهری و روستائی، بار دیگر با یاد شهیدان و شجاع‌مردانی که در راه حفظ انقلاب و ایران اسلامی جان خود را فدا کردند، به میدان آمدند و به فضل الهی نمایندگان خود را برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.امید است با کمک و توفیق الهی و با توجهات حضرت بقیة‌الله‌ ارواحنافداه نمایندگان منتخب با احساس بار مسئولیت دینی و انقلابی خود، جمهوری اسلامی به پیشرفت روزافزون و عزت بیشتر نائل شود.

شورای نگهبان ضمن تبریک این حماسه گرانقدر به رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و ملت سرفراز ایران اسلامی، از تمام مردم عزیز و داوطلبانی که در صحنه رقابت حاضر شدند قدردانی و اعلام کرد چون مراحل گذشته در مرحله بررسی صحت برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه نیز کوشا بوده و به حول و قوه‌الهی از حقوق ملت و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت و پاسداری می‌کند. امید است منتخبین مردم نیز با عمل به وعده‌های انتخاباتی خود و انجام وظایف‌ خود در رفع مشکلات مردم و ارتقای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی نهایت تلاش خود را به کار گیرند و زمینه اعتلای ارزش‌های اسلامی را در جامعه فراهم کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =