واکنش عجیب برانکو به تمدید قرارداد با عمان!

سرمربی کروات تیم ملی فوتبال عمان از شانس این تیم در جام ملت‌های آسیا و همچنین تمدید قراردادش صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری از اهداف تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا و تمدید قراردادش با این تیم اظهار کرد: ‌«پنجمین دوره حضور تیم ملی عمان در جام ‌ملت‌ها به بهترین دوره تبدیل خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

جنجال جدید در باشگاه پرسپولیس/ پای همسر برانکو به میان آمد!

سرمربی کروات در خصوص تمدیدقراردادش با تیم ملی فوتبال عمان افزود: «تمدید ‌یا عدم تمدید قراردادم با فدراسیون فوتبال عمان ربطی به نتایج تیم در جام ملت‌ها نخواهد ‌داشت.»

برانکو در صحبت‌های خود درباره هدف عمان در جام ملتها گفت: «ما به دنبال رسیدن به ‌مراحل بالای تورنمنت هستیم و تمرکزمان در وهله اول صعود از مرحله گروهی است. ما ‌در گروهی قوی قرار گرفته‌ایم که شامل عربستان، تایلند و قرقیزستان است و این نشان ‌می‌دهد که کار ساده‌ای در پیش نخواهیم داشت. من به هواداران عمانی درباره اینکه در ‌جام ملت‌ها تا کجا پیش خواهیم رفت قول مشخصی نمی‌دهم ولی قول می‌دهم که با ‌سخت‌کوشی، جدیت و تعهد تمام تلاش‌مان را بکنیم و تا جای ممکن در رقابتها پیش ‌برویم.»

اینطور که از صحبت‌های برانکو در نشست خبری برمی‌آید سرمربی کروات بطور قاطع خبر از تمدیدقراردادش با تیم ملی عمان نداده است و همین موضوع شایعه بازگشت سرمربی محبوب پرسپولیسی‌ها را بیش از پیش قوت می‌بخشد.

برانکو در سال ۲۰۲۰ به جای اروین کومان هلندی هدایت عمان را به دست گرفت و در ‌سال ۲۰۲۱ قراردادش را به مدت دو سال تمدید کرد. قرارداد او در پایان جام ملتها منقضی ‌خواهد شد. ‌

انتهای پیام/

کد خبر: 1214799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =