سرپرست روابط عمومی دانشگاه آزاد شاهرود نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی شد

طی حکمی از سوی دبیر کل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، سرپرست روابط عمومی و بین الملل  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بعنوان نماینده این کنفرانس در استان سمنان منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، طی حکمی از سوی دبیر کل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، سید امیر رضا حسینی نژاد سرپرست روابط عمومی و بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بعنوان نماینده این کنفرانس در استان سمنان منصوب شد.

بیشتر بخوانید:

دانشجویان مستعد دانشگاه آزاد شاهرود در یک کارخانه استخدام می‌شوند

حسینی نژاد در رابطه با این کنفرانس گفت: بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: ارتباطات آینده» نهم اسفند ۱۴۰۲ در تهران و با حضور متخصصان و فعالان روابط‌عمومی‌از سراسر ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کنفرانس چهره های مهم بین المللی و ملی در زمینه علم روابط عمومی حضور دارند و مقالات متعددی در این زمینه و به خصوص با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: ارتباطات آینده» ارائه می شود.

سرپرست روابط عمومی و بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه موضوع روز جامعه، هوش مصنوعی و کاربردهای آن در زندگی انسان می باشد این کنفرانس فرصتی برای ارایه تجربیات در این زمینه توسط روابط‌عمومی‌ها فراهم کرده است.

حسینی نژاد با بیان اینکه شرکت در این کنفرانس برای عموم آزاد است اظهار کرد: علاقمندان می توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت کنفرانس (ir.kpri.www) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =