پخش مناظره های انتخاباتی کاندیداهای کهگیلویه و بویراحمد از شبکه دنا آغاز می شود

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: تولید محتوا و فرایند پخش برنامه های انتخاباتی در شبکه دنا، امسال متفاوت تر از ادوارگذشته است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد،امیر رئوف در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه به همین منظور برای نخستین بار سه کانال انتخاباتی در سه حوزه انتخاباتی استان راه اندازی شده است گفت: این کانال‌ها تا زمان تبلیغات قانونی نامزدها، به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت‌های موجود در هرحوزه انتخابیه می‌پردازد.

وی آگاهی بیشتر مردم و معرفی نامزدها را از اهداف راه اندازی این کانال‌های انتخاباتی عنوان کرد و ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ رسانه ملی قرار است مناظره های انتخاباتی در مراکز استانها از طریق همین کانال های محلی به روی آنتن برود.

مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به اینکه نامزدهایی که در مهلت اعلام شده در سامانه تبلیغاتی نامزدهای مجلس دوازدهم نام نویسی کرده اند می توانند در این مناظره شرکت کنند اضافه کرد: شکل برگزاری مناظره ها به گونه ای است که داوطلبان در گروه های 6 نفره و بر اساس قرعه کشی در زمان تعیین شده برای مناظره حاضر می شود.

رئوف با بیان اینکه مناظره ها در سه مرحله اجرا می شود گفت: برای این برنامه تلویزیونی 45 سوال طراحی شده که در مرحله اول تعدادی سوال به صورت مشترک ارائه می شود ، در مرحله دوم هر یک از داوطلبان به صورت قرعه کشی به سوالات اختصاصی پاسخ می دهند و در مرحله سوم نیز برای هر داوطلب امکان جمع بندی، اعلام موضع و طرح دیدگاه های خود وجود دارد.

وی از تدارک 18 برنامه مناظره ای برای 3 حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اضافه کرد: این مناظره‌ها فرصتی است تا هم هر داوطلب بتواند خودش را بر اساس واقعیت‌ها معرفی کند و هم به مردم نیز کمک می کند تا شناخت عمیق‌تری نسبت به آنها پیدا کنند.

رئوف همچنین به دیگر برنامه های از پیش تعیین شده در کانال های انتخاباتی در استان پرداخت و گفت: داوطلبانی که پیش تر در سامانه تبلیغاتی نامزدهای مجلس دوازدهم به نشانی em1402.ir ثبت نام کرده بودند می توانند علاوه بر مناظره در مدت زمان قانونی تبلیغات، برنامه های خود را در مدت زمان 20 دقیقه با 3 بار بازپخش، به سمع و نظر مردم برسانند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای پیام/

کد خبر: 1217826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =