جزییات تازه از گزینه‌های هدایت نیمکت تیم ملی والیبال

نایب‌رییس فدراسیون والیبال گفت: زمان برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان بوده و به زودی سرمربی تیم ملی هم معرفی خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، وحید مرادی درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال گفت: این تاریخ با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان به ما پیشنهاد داده شده و در تاریخ ۲۶ اسفندماه انتخابات فدراسیون را برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

سردرگمی بر سر انتخاب ۶ گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال

سرپرست فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که کار مذاکره با مربیان خارجی به کجا رسید و آیا انتخاب سرمربی به بعد از انتخابات فدراسیون موکول می‌شود، گفت: ما ۵ گزینه در لیست داریم که همگی به ما جواب مثبت دادند و حالا باید بررسی بیشتری کنیم تا در نهایت با یک گزینه به توافق نهایی برسیم. اینکه کدام مربی می‌تواند در شرایط حساس فعلی به تیم ملی کمک کند، نیاز به دقت و مطالعه زیاد دارد.

مرادی در پاسخ به این سوال که چه زمانی سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود، گفت: به زودی این کار انجام می‌شود. ما نمی‌توانیم زمان قطعی عنوان کنیم به این خاطر که در حال مذاکره هستیم و زمان قطعی آن مشخص نیست.

وحید مرادی یکی از نامزدهای پس ریاست فدراسیون والیبال بود که در زمان نام نویسی از کاندیدها برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده بود که البته پس از اینکه به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال انتخاب شد، در نشست خبری خود اعلام کرد نامزد ریاست فدراسیون نیست و فقط دنبال ریل گذاری مناسب برای رئیس بعدی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1218063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =