جشنواره آواها و نواهای نبوی مهم‌ترین رویداد فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی است

غلامرضا کاظمی گفت:جشنواره آواها و نواهای نبوی مهم‌ترین رویداد فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی است و باید بر اهمیت این جشنواره تاکید کرد و گفت همگی باید کمر همت ببندند تا جشنواره بسیار آبرومندانه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی صبح امروز در جلسه اعضای کمیته اجرایی جشنواره آواها و نواهای نبوی، رئیس دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان شمالی بر اهمیت این جشنواره تاکید کرد و گفت همگی باید کمر همت ببندند تا جشنواره بسیار آبرومندانه برگزار شود.

به گزارش ایسکانیوز اعضای کمیته اجرایی جشنواره آواها و نواهای نبوی از سری جشنواره‌های امامت و مهدویت برای مراسم اختتامیه و اجرای روند داوری جلسه هم‌اندیشی برگزار کردند.

در این جلسه غلامرضا کاظمی، رئیس واحد بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر اختتامیه و روال جشنواره بسیار تاکید کرد و خدمت در این جشنواره را دینی بر گردن اعضای کمیته نامید.

در ادامه از اپلیکیشن داوری و بارگذاری آثار رونمایی شد و کارایی آن مورد ارزیابی قرار گرفت.

اسامی داوران، سین اختتامیه، انتخاب اجراهای زنده، نحوه همکاری و مشارکت اعضای کانون‌های فرهنگی، ادارات و ارگان‌های مرتبط مورد بررسی نهایی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز ، اختتامیه جشنواره آواها و نواهای نبوی روز ۳۰ بهمن خواهد بود که قبل از آن پیش رویداد دعوت از پیرغلامان و پیشکسوتان موسیقی مقامی و سنتی و نیز ارتباط خوشنویسی و موسیقی در تاریخ ۲۳ بهمن برگزار می‌شود.

خبرنگار: متین لنگری

انتهای پیام /

کد خبر: 1219047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =