اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول دومین دوره مکتب آموزشی محیا اعلام شد

اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول (مرحله مجازی) دومین دوره مکتب آموزشی محیا هیئت‌های دانشجویی کشور اعلام شد

به گزارش خبرگزاری استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول (مرحله مجازی) دومین دوره مکتب آموزشی محیا اعلام شد.

این دوره مجازی علاوه بر برگزاری نشست تبادل تجربیات گروه‌های حاضر در دوره، سرفصل‌های متنوعی جهت توانمندسازی مسئولین هرگروه برگزار می‌کند. در این دوره کارگاه‌های روش‌های مطالبه‌گری ارائه می‌شود علاوه بر اینکه دوره محیا به موضوعات رسانه و جریان‌سازی و همچنین فعالیت فرهنگی آموزشی در مناطق حاشیه‌نشین نگاهی ویژه نیز داشته است. در موضوع رسانه نیز سعی می‌کند تا اصول و ابزارهای جریان‌سازی رسانه‌ای ارائه شود.

در عرصه فرهنگی و آموزشی نیز با توجه به اهمیت موضوع، اصول تشکیلات تربیتی و مسائل نوجوانان حاشیه‌نشین و همچنین اصول مداخلات محلی و مهارت‌های زندگی به همراه جایگاه خانواده در آسیب اجتماعی و روش‌های انسجام‌بخشی به آن ارائه می‌شود. یکی از ویژگی‌های خاص این دوره حضور افراد فعال و صاحب‌تجربه در حوزه آسیب‌های اجتماعی است که جهت الگوسازی فعالیت در مناطق حاشیه‌نشین در این دوره از افراد فعال و موفق در مناطق حاشیه‌نشین دعوت شده است.

جزئیات برگزاری مرحله اول، طی روزهای آینده برای تمامی پذیرفته‌شدگان پیامک شده و از طریق دبیران قرارگاه‌های استانی و مسئولان هیئات نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شروع مرحله اول، از روز شنبه ٢٨ بهمن خواهد بود.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای پیام/

کد خبر: 1220224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =