محسن رضایی جمهوری اسلامی را ثمره ۱۰۰ سال مبارزات مردم ایران دانست

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، جمهوری اسلامی را ثمره بیش از صد سال مبارزات مردم ایران دانست و گفت: عصاره تمام تلاش‌ها از نهضت مشروطه گرفته تا ملی شدن نفت و نهضت ۱۵ خرداد در جمهوری اسلامی آمده یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلاصه می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محسن رضایی عصر چهارشنبه در همایش جمعیت زاگرس نشینان، ایران را پیشگام همه عرصه‌ها دانست و گفت: گردهمایی امروز نمادی از پیشگامی زاگرس در لبیک به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید:

محسن رضایی: انقلاب اسلامی ایران، امتداد مبعث و لبیکی بر اسلام و قرآن است

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، جمهوری اسلامی را ثمره و عصاره بیش از ۱۰۰ سال مبارزات ملت ایران دانست و افزود: عصاره تمام تلاش‌ها از نهضت مشروطه گرفته تا ملی شدن نفت و نهضت ۱۵ خرداد در جمهوری اسلامی آمده یعنی استقلال آزادی جمهوری اسلامی خلاصه می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: همه این شعارها که کارنامه این انقلاب و نهضت است جمع شد و به دست مردی بزرگ به نام امام خمینی(ره) افتاد و با پیروی صادقانه و مخلصانه ملت ایران این درخت کاشته شد.

وی گفت: چرا ملت ایران ۴۵ سال از این دستاوردها پرشور حمایت و دفاع می کند؟ این بیانگر این است که ملت ایران در قاب و تصویر جمهوری اسلامی خواسته‌ها و آرمان‌های خود را می‌بیند و به همین دلیل هست که همه اآن تهدیدات ۱۰۰ سال گذشته در ۴۵ سال جمع شد و روبروی ما قرار گرفت.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا افزود: انگلیس، شوروی‌ و آمریکا در این ۴۵ سال آمدند که ما را به دوران قاجار و پهلوی برگردانند. ولی به شما اطمینان می‌دهم ایام آینده برای آمریکا و اروپایی‌ مایوس کننده خواهد بود و ایران دیگر به دوران قاجار و پهلوی بر نخواهد گشت.

رضایی گفت: امروز شاید خیلی‌ها از این گرانی‌ها و اوضاع و شرایط اقتصادی تعجب کنند و بگویند چرا این صحبت را می‌کنم باید بگویم که شما ماهها و سالهای آینده خواهید دید که رفتار آنها عوض خواهد شد.

وی گفت: همین آمریکا و اروپایی که در این ۴۵ سال هر کاری و هر توطئه‌ای علیه ما طراحی کردن اما معادله رفتاری آنها با ما عوض شد و خواهید دید که آمریکا و اروپا به این نتیجه می‌رسند که این همه فعالیت و قیل و قال‌هایی که کردن، اما باید معادله جدیدی را با جمهوری اسلامی برقرار کنند تا اگر هم برجامی نوشتند بیش از ایران به آن پایبند بمانند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تاکید کرد: ما نه به یمنی‌ها، نه به لبنانی‌ها و نه به حماس دستور دادیم ولی همه آنها می‌گویند که تا ما با ایران رابطه برقرار نکنیم منطقه و غرب آسیا را نمی‌توانیم اداره کنیم، اما این را صریح و واضح نمی‌گویند ولی از پیام‌هایی که برای ما می‌فرستند کاملاً پیداست.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه عده ای می گویند اگر ترامپ آمد چه می‌شود تاکید کرد: مطمئن باشید اگر هم بیاید جز همان سال اول که یک قیافه‌ای خواهد گرفت بیش از اوباما و بایدن به نتیجه می‌رسد. او باید روابط خارجی آمریکا را تغییر دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =