نابغه کانادایی‌ در آستانه پیوستن به رئال مادرید

باشگاه بایرن مونیخ خود را آماده جدایی مدافع کانادایی‌اش می‌کند؛ این در حالی است که به نظر مقصد بعدی او رئال مادرید است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه رئال مادرید برای تقویت سمت چپ خط دفاعی خود چشم به جذب بازیکن جوان و خوش‌آتیه بایرن مونیخ دارد. شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» خبر داد؛ کریستوف فروند و نیک هووسه مدیر برنامه‌های آلفونسو دیویس در روزهای اخیر در شهر مونیخ با هم ملاقاتی داشته‌اند. موضوع اصلی گفت‌وگوی طرفین بیشتر در خصوص آینده حرفه‌ای این بازیکن بوده و خیلی شفاف‌تر از همیشه در این خصوص صحبت شده است.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا دنبال شکار گزینه نقل و انتقالاتی رئال مادرید

طبق این گزارش؛ توافق شخصی بین این مدافع کانادایی و باشگاه رئال مادرید مشکلی نیست. رئالی‌ها حاضر هستند حداکثر ۴۰ تا ۵۰ میلیون یورو در تابستان بابت جذب این بازیکن هزینه کنند. مدیران بایرن انتظار دارند که دیویس که تابستان امسال، زمانی که تنها یک سال از قراردادش باقی می‌ماند، باشگاه را ترک کند و امیدی به تمدید قرارداد او ندارند.

طبق گزارش «اسکای اسپورت آلمان»؛ باشگاه رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی برای ارائه پیشنهادی ۳۵ یورویی تا ۴۰ میلیون یورویی به بایرن مونیخ برای جذب آلفونسو دیویس است و حداکثر پیشنهاد آنها ۵۰ میلیون یورو خواهد بود. مدیران بایرن مونیخ در پشت صحنه گزینه‌هایی را برای جانشینی دیویس در نظر دارند که یکی از آنها تئو هرناندس از میلان است.

دیویس ۲۳ ساله که در سال ۲۰۱۸ از ونکوور وایت‌کپس کانادا جدا و به بایرن مونیخ پیوست، تاکنون در ۱۸۰ بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار ۹ گل‌ زده و ۲۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

او تاکنون با بایرن مونیخ ۱۳ قهرمانی در رقابت‌های مختلف را تجربه کرده که می‌توان به پنج قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =