کار پرسپولیس برای تمدید قرارداد مدافع تاجیکستانی سخت شد!

ارزش وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس در ترانسفر مارکت زیاد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس در جام ملت های آسیا به همراه تیم ملی کشورش خوش درخشید. وحدت که سومین سال حضورش را در پرسپولیس سپری می کند، بیشتر در این تیم یک بازیکن ذخیره بوده و کمتر به عنوان بازیکن فیکس مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال در جدیدترین آپدیت سایت ترنسفرمارکت ارزش مدافع پرسپولیس زیاد شد و به ۴۵۰ هزار یورو رسید.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر از واگذاری استقلال و پرسپولیس/خصوصی سازی منتفی شد؟

هنانوف در نیم فصل و بعد از بازی های خوب در جام ملت های آسیا مورد توجه یک تیم کره ای و چند تیم داخلی قرار گرفت ولی باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه را با جدایی این بازیکن مخالفت کردند تا هنانوف در پرسپولیس ماندنی شود. قرارداد وحدت در پایان فصل به پایان خواهد رسید و باشگاه پرسپولیس کار سختی برای تمدید قرارداد با این بازیکن خواهد شد.

با توجه به سن و سال پایین این مدافع و همچنین چند پسته بودن او، تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن هنانوف هستند. در راستای اینکه در پرسپولیس فرصت کمی به این بازیکن داده می شود و ترافیک در خط دفاعی پرسپولیس زیاد است، احتمال جدایی وحدت در پایان فصل زیاد خواهد بود و هنانوف طبیعتا ترجیح می دهد به تیمی برود که هم پول بیشتری دریافت کند و هم فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند.

گفتنی است هنانوف یکی از ارزان ترین خارجی های باشگاه پرسپولیس است و دستمزد بالایی در این تیم دریافت نمی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =