افتتاحیه نخستین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد شهرکرد

نخستین رویداد صدرا، صنعت، دانشگاه، راه اشتغال با حضور مسئولان دانشگاه و جمعی از مدیران کل ادارات استان چهارمحال و بختیاری و 40 غرفه از صاحبان صنایع فعال در استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد صدرا، گفت: این رویداد با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و با هدف اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان، جذب کارآموز در طرح پویش و معرفی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به صنایع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افتتاح شد.

رحیمی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری با تأکید بر توسعه اشتغال و راهبردهای کلان دانشگاه و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه فعالیت‌های فناورانه با رویکرد کارآفرینی در زیست بوم‌های محلی و منطقه‌ای و همچنین با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین دانشجویان و اعضای هیأت علمی، جامعه و صنعت، رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد..

وی با اشاره به برگزاری رویداد صدرا بصورت ترمی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، افزود: مهارت افزایی دانشجویان، ارتباط تعاملی و مستمر دانشگاه با صنایع، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، اجرای بهینه طرح پویش، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت آموزی دانشجویان و معرفی دانش آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی و استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به عنوان مدرسان مهارتی در دانشگاه از دیگر اهداف اجرای این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: با اجرای رویداد صدرا، فرصت‌های بزرگی برای کارآفرینی در کشور به وجود می‌آید که منجر به تولید ثروت برای صاحبان کسب و کار خواهد شد و دانشجویان و نخبگان کشور باید از این فرصت‌ها برای تولید ثروت هم برای خود و هم برای کشور استفاده کنند.

رحیمی با تأکید بر اینکه دانشجویان با بازدید از این غرفه‌ها با فرایند تولید و ایده‌های جدید آشنا می‌شوند، عنوان‌کرد: هر چه این ارتباط بیشتر و شرایط مساعدتری برای اتصال این دو حوزه فراهم شود؛ شرایط بهتری برای اشتغال جوانان تحصیل کرده جویای کار فراهم می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان یادآورشد: رویداد صدرا با حضور صاحبان صنایع و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی، 13 تا 15 اسفندماه سال جاری برای بازدید عموم مردم، در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دایر است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1222822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =