واکنش خداد افشاریان به حضور داوران زن در دربی تهران

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری دربی با کمک داور ویدیویی گفت: دربی تهران 100 درصد با VAR برگزار خواهد شد و یک داور زن هم در این دیدار به تیم داوری کمک خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، خداداد افشاریان در حاشیه مراسم روز درختکاری در خصوص برگزاری دیدار حساس استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدئویی اظهار داشت: بدون شک دربی با کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد و یکی از داورانی که در اتاق VAR خواهد نشست خانم مهسا قربانی خواهد بود و به تیم داوری کمک خواهد کرد. با توجه به اینکه حساسیت بازی‌های لیگ بالا است از اعلام اسامی داوران صرف نظر می‌کنیم اما داور دیدار دربی در جلسه ای که در کمیته داوران داشتیم دوران دربی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید:

واکنش مهسا قربانی به قضاوت دربی تهران

وی درباره اینکه آیا فیفا الزامی را برای حضور داور زن در دربی داشته است یا خیر گفت: فیفا هیچ الزامی را برای ما در خصوص حضور داوران زن نداشته است اما با توجه به اینکه لایسنس اتاق VAR را دارد در این دیدار به تیم داوری کمک خواهد کرد. او یکی از داوران با ارزش کشورمان در بخش بانوان است که تصمیم گرفتیم از او هم استفاده کنیم.

رئیس کمیته داوران در پایان در خصوص اینکه قرار بود چند بازی در نیم فصل دوم با کمک داور ویدئویی برگزار شود گفت: بعد از دربی با توجه به حساس شدن چند بازی به نظرم باید از VAR استفاده کنیم و اگر بتوانیم با سیستمی که در کشور داریم بازی‌ها را برگزار خواهیم کرد. اسم هیچ داوری را در این باره نام نمی‌برم و تنها نام قربانی که باید می‌گفتم را اعلام کردم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1223189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =