برگزیدگان مسابقات ربات امدادگر دست پرتاب معرفی شدند

برگزیدگان مسابقات ربات امدادگر دست پرتاب که با حمایت باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر رزازی، معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه مسابقات ربات امدادگر دست پرتاب ضمن تشکر از عوامل اجرایی این مسابقات بیان کرد:ما در روز پنج شنبه و جمعه نمونه موفق مسابقه دانشجویی را پشت سر گذاشتیم.در این مسابقات وجود ارکان برگزاری یک مسابقه خوب، شور و هیجان دانشجویی، فضای استعدادیابی و تیم سازی را شاهد بودیم

وی ادامه داد: در این مسابقات یک موضوع تخصصی واقعی وجود داشت که مورد نیاز بهره بردار بود و نیاز واقعی به گونه ای بازی وار سازی شده بود که در فضای دانشگاهی امکان رقابت علمی در آن وجود داشته باشد.

معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران افزود: اینکه ما نیاز واقعی و مسابقه علمی را به یک بازی تبدیل نمائیم هنر است که مجری این مسابقات، دکتر نوروزی، مدیر مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و مجری این مسابقات با تبحر توانسته این هدف و اهدافی دیگر نظیر استعدادیابی را دنبال نماید.

رزازی تاکید کرد: این مسابقات زمانی موفق است که تا انتها مسیر آن ادامه یابد و قطعا باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان آماده حفظ این جریان خواهد بود.

رزازی ادامه داد: ما برای ادامه مسیر باید فضای مشترک همکاری را حفظ نموده و تیم ها و فضای تعامل را زنده نگه داریم.هر کدام باید این فرصت و جایگاه را غنیمت دانسته و اگر پیشنهاد ادامه فعالیت ایجاد شد به چشم فرصت به آن نگاه کرده و فرصت ها را دنبال نمائیم.

ایشان ازبهره برداران و حامیان درخواست نمود فرصت ها و حمایت ها را مختص مسابقه ندانند بلکه از شرکت کنندگان در مسابقه حمایت نموده و امکاناتی نظیر تخفیف دانشجویی، کارورزی و استخدام را برای آن ها فراهم نمایند.

رزاری شبکه سازی دانشجویان عضو تیم با بهره برداران و علاقه مندان دیگر را برای تعامل و عرضه فرصت های آتی از جمله مواردی ذکر نمود که به موفقیت اینگونه مسابقات کمک خواهند کرد.

وی تصریح کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از برندگان این مسابقه نیز با عضویت در باشگاه و از طریق شورای هدایت استعدادهای درخشان و همچنین شیوه های دیگر حمایت خواهد کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از پژوهشگاه فناوری های پیشرفته به عنوان حامی اصلی این مسابقات درخواست کرد زمینه های تخصصی دیگر را نیز با هم افزایی و تیم سازی دانشجویان و اساتید مدنظر قرار دهند و این محمل همکاری را با باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ، مسیر تربیت نیروی متخصص مورد نظر خود و کشور بدانند.

شایان ذکر است پس از رقابت بین تیم های شرکت کننده، نتایج مسابقه به شرح زیر اعلام می‌گردد.

نتایج لیگ اصلی:
مقام اول: تیم HSL، از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

۱- حامد محمودی(سرپرست تیم)
۲- سعید بازرگان
۳- ابوالفضل عشایری
۴- مریم شعبان
۵- عرفان رمضانی

مقام دوم: تیم MRT، از دانشگاه میبد

۱- محمد جعفری ندوشن
۲- محمد شجاعی
۳- عرفان بی ریا

مقام سوم: تیم Pali

۱- علیرضا صالح
۲- پریسا بخشنده
۳- محمد ارشان عرب پور
۴- محمد مهدی پاداش
۵- محمد امین رمضانی

گفتنی است در این دوره از مسابقات دو تیم شایسته تقدیر شناخته شدند.
تیم فدک با عنوان بهترین طراحی مکانیکی
و تیم هوش نوین آمل با عنوان بهترین همکاری تیمی

در این مسابقه برنده چالش فنی " بیشترین پرتاب افقی ربات " :
تیم HSL شناخته شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =