شوراهای اسلامی مطالبه‌گر باشند

احمد توکلی، سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران، گفت: شوراهای اسلامی مطالبه‌گر باشند که مطالبه‌گری و توجه به رفع مشکلات از خواسته‌های مردم است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، احمد توکلی، سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران در هجدهمین اجلاسیه شورای اسلامی استان مازندران، بیان کرد: شوراهای اسلامی، مظهر مردم‌سالاری دینی در کشور هستند.

وی افزود: در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ حضور فعال شوراهای شهر و روستا برای برگزاری انتخابات و ترغیب مردم جهت حضور حداکثری پای صندوق‌های اخذ رأی، ستودنی بود که بیان‌کننده نفوذ بالای شوراها در جامعه است‌.

توکلی با تأکید بر اینکه، ارتباط کاری بین مدیران استانی حوزه عمرانی مازندران با شوراهای اسلامی، نزدیکتر می‌شود، اضافه کرد: شوراهای اسلامی با برخورداری از جایگاه نظارتی بر عملکرد مجموعه مدیران مرتبط، نظارت بیشتری داشته باشند.

احمد توکلی، نظارت شوراهای اسلامی را در همه امور لازم دانست و ادامه داد: البته ارتباط و تعامل خوبی بین شوراها و مجموعه مدیران استانی و شهرستانی حاکم است که شوراها علاوه بر نظارت بر روند کار مدیران، با طرح و ایده‌هایی که دارند، کمک حال دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف دولت هستند. وی با بیان اینکه باید رعایت قوانین، فی‌مابین شوراها و دستگاه‌ها، حاکم باشد و حقوق مردم توسط شوراها از مدیران مطالبه شود، تصریح کرد: شوراها مطالبه‌گر باشند و البته مردم نیز از منتخبین خود انتظار مطالبه‌گری و توجه به رفع مشکلات را دارند.

توکلی با محدود دانستن اعتبارات دولتی برای اجرای طرح‌های عمرانی، خاطرنشان کرد: از شوراهای اسلامی، درخواست داریم تا مردم را به مسائل، اقدامات، میزان اعتبارات و خدمات آگاه کنند.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1224499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =