کنعانی: بی‌تردید آینده از آنِ فلسطین است

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات سرتیپ بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر باخت به حماس، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی فقط جنگ در نوار غزه را نباخت، "آینده" را نیز برای همیشه باخت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات سرتیپ بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه «جنگ با حماس را باختیم»، در حساب رسمی خود در شبکه ایکس نوشت: "اسحاق بریک" سرتیپ بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای در روزنامه "معاریو" نوشت، نمی‌توان برای مدت طولانی به مردم دروغ گفت... ما جنگ با حماس را باختیم، همانطور که متحدان خود در جهان را نیز از دست دادیم... هدف نابودی کامل حماس از لیست برنامه‌ها از میان برداشته شد و ما اسرا را نیز باز پس نگرفتیم.

بیشتر بخوانید:

کنعانی: رژیم صهیونیستی آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهد برد

کنعانی در واکنش به این اظهارات تصریح کرد: رژیم صهیونیستی فقط جنگ در نوار غزه را نباخت، "آینده" را نیز برای همیشه باخت.

وی افزود: رژیم صهیونیستی جایگاهی نزد افکار عمومی جهان نخواهد داشت، این رژیم جعلی ۳۱ هزار انسان شامل ۲۲ هزار زن و کودک را طی ۵ ماه در نوار غزه کشت اما با کشتن هر انسان فلسطینی، مسئله فلسطین زنده‌تر شد و جای خود را در جهان و افکار عمومی دنیا بیش از قبل بازیافت.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین نوشت: رژیم صهیونیستی و حامیانش بدانند -و می‌دانند- که نه در مقابل حماس، بلکه در برابر ملتی تاریخی، اصیل و ریشه‌دار به نام فلسطین ایستاده‌اند.

کنعانی تاکید کرد: بی تردید آینده از آنِ فلسطین و ننگ و بدنامی ابدی از آنِ رژیم اسرائیل است.

کنعانی: آرزوی تجزیه ایران نیز به مانند سایر آرزوهای باطل چهل و چند سال گذشته به گور خواهد رفت

انتهای پیام/

کد خبر: 1224927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =