دستگاه‌های‌ امنیتی انتقام ترور دانشمند هسته‌ای را بگیرند

جمعی از دفاتر دانشجویی استان همدان در بیانیه‌ای اعلام کردند از دستگاه‌های امنیتی و نظامی درخواست برخورد و انتقام از عوامل داخلی و خارجی ترور پدر صنعت هسته‌ای را خواستاریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، جامعه اسلامی دانشجویان واحد ملایر به همراه 8 تشکل دانشجویی استان همدان در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده بیانیه‌ای صادر کردند.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: بی‌شک شهادت دانشمند انقلابی مجاهد  شهید محسن فخری زاده  به دست تروریست‌های دون مایه، نشانه استیصال دشمنان و نظام سلطه در برابر موفقیت‌های ملت بزرگ ایران اسلامی در مسیر فتح قله‌های علم و فن‌آوری است. این دانشمند مومن و انقلابی در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضوری موثر در عرصه‌های مختلف جهاد داشت و جزو پیشگامان توسعه علمی کشور و بنیانگذاران صنعت هسته‌ای بود و در جایگاه ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نیز خدمات ماندگاری را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پس از پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی به دست پیر فرزانه حضرت امام خمینی(ره) صدای خرد شدن ستون‌های کاخ شیطانی استکبار به گوش جهانیان رسیدو هر روز خشتی از این هیمنه فرو می ریزد و پس از انقلاب دوم که به گفته رهبر کبیر انقلاب مهمتر از انقلاب اول بود، دستان دشمن آلوده به خون این ملت از سرزمین عزیزمان جدا شده و استکبار جهانی دشمنی خودرا با انقلاب و مردم ایران آشکارتر کرد وهیچ ابایی از ابراز آن نداشت. اقداماتی نظیر انهدام هواپیمای مسافربری ،تحریم‌های ظالمانه، انفجار نفتکش ها،ترور مردم و دانشمندان، کودتای نوژه و بزرگترین مصداق آن شهادت سردار عزیز ایران حاج قاسم سلیمانی و در آخرین اقدام ترور شهید محسن فخریزاده تنها بخشی از دیو صفتی و پلیدی ذات آمریکاست.

در این بیانیه عنوان شده است: شوربختانه برخی از مسئولان جمهوری اسلامی چشمشان را بر روح شیطانی آمریکا بستند و چشم به ظاهر و دستکش مخملی پوشاننده دست چدنی آمریکا دوختند و راه علاج مشکلات جاری کشور را در بیرون از مرزها و به خصوص شیطان بزرگ می‌دانند و برای درمان، نسخه نشستن در پای میز مذاکره بادشمنان قسم خورده این مرز و بوم وانقلاب را پیچند. بدتر آنکه نه از موضع قدرت و عزت ملی که بر عکس از موضع ضعف و ذلت است که این روش نه قدرت و استقلال که تحقیر و وابستگی به دنبال دارد. در این کشاکش تورم و بیماری و مشکلات گوناگون اقتصادی، دولت با گروگانگیری اقتصاد و القای دوقطبی معیشت_مصلحت قصد شرطی‌سازی جامعه دارد تا بعد از هفت سال مذاکره و شکست، دوباره عَلَم مذاکره برداشته و پالس ضعف از داخل بفرستند. هفت سالی که باید با نگاه به داخل خودباوری ،شناخت و تقویت نقاط قوت پیش میرفت، به سازش و گفتگو با دولت‌های مستکبر گذشت.

دانشجویان در این بیانیه تاکید کردند: سازشی که حتی بابه شهادت رساندن سردار پر افتخار اسلام و انقلاب تمام نشد و قبل از سالگرد این حمله تروریستی مجدداً سازه مذاکره کوک می‌کنند.  این اقدامات گستاخی بیشترآمریکایی ها رادر ترور دانشمندان هسته‌ای را در پی داشت اما غافل از اینکه مذاکره نمی‌تواند بی تدبیری و ناکارآمدی و شکست آنها را جبران کرده و پوشش دهد و هنوز شاید ناآگاه و شاید خوائنند کسانی که با خباثت‌های مکرر رژیم شیطانی آمریکا هنوز به فکر تزئین این چهره کریه و اهریمنی هستند.

در بیانیه تشکل‌های دانشجویی استان همدان آمده است: شاید ظاهراً نمی‌خواهند بدانند تفاوت بین 2 حزب آمریکا، تفاوت بین 2 روی یک سکه است و هدف هر دوی آنها نابودی ایران و ایرانی و اسلام و انقلاب اسلامی است ؛یکی با خنده و دیگری با خنجر. تمدید تحریم ها بعد از برجام، برداشت غیرقانونی ۲ میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران، عدم گشایش درگاه سوئیفت برای مبادلات بین بانکی، اقداماتی بود که دولت دموکرات آمریکا انجام داد و به قولی روح برجام را نقض کرد. و سپس خروج آمریکا تیر خلاص را بر پیکره نیمه جان برجام وارد کرد تا دو سال مذاکرات را به بازیچه وریشخند بگیرد و عملاً و علناً سه سال از وقت دولت فخیمه تدبیر و امید بیهوده رقم بخورد.

در بخش دیگری از این بیانیه مطرح شده است: گویی تیم مذاکره نه از این مذاکرات و نه از مذاکرات سالیان گذشته عبرت نگرفته و دوباره به خواب غفلت برگشته ،چشم‌ وگوش به وعده های پوچ و متوهم دوختند و گوششان را از رهنمودهای مقام معظم رهبری و چشمشان را از ظرفیت‌های داخلی بستند تا مسیری به سمت استکبار باز کنند و زمینه را در جامعه برای پذیرش سازش آماده سازند ولو با تنگنا قرار دادن مردم پشت کردن به امام و امت و پایمال کردن خون شهیدان است. هرگونه مذاکره با آمریکا یا همپیمانان اروپایی و کسانی که با سیرت و تمامیت انقلاب اسلامی دشمنی دارند هیچگاه دردی از ملت توانمند دوا نخواهد کرد و هر دست دوستی آنها نیش گزنده‌ای بر جامعه ایران اسلامی است.

دانشجویان در این بیانیه بیان کردند: تنها راه علاج مشکلات جاری کشور و رفع تنگناهای معیشتی نگاه به داخل کشور و استفاده از ظرفیت های درونی است و لازم است بدون هیچ جهت‌گیری سیاسی، باتقویت توان داخلی تلاش برای برداشتن باری از دوش مردم صورت بگیرد. مجلس یازدهم وظیفه دارد از تمامی ابزارهای تقنینی، مشورتی و نظارتی خود برای کمک به دولت در حل مسائل اولویت دار استفاده کند و با بصیرتی که شایسته وکلای ملت فهیم ایران است اوضاع کشور را رصد کند و اجازه ندهد تجربه تلخ مجلس قبلی تکرار شود وعده‌ای جاهلانه یا عامدانه کشور را به سمت پرتگاه مذاکره بکشند و مجلس منفعلانه از تصمیم آنها پیروی کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: نخبگان دانشگاهی و حوزی باید به عنوان خواص جامعه به رسالتی که خداوند متعال در راستای هدایت جامعه بر آنها گذاشته عمل کنند و در روشنگری و بصیرت افزایی اقشار مختلف مردم و خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان و پاسخ به شبهات خنّاسان کوتاهی نورزند و نیز با ارائه نظرات کارشناسی خود در حل مسائل کشور مشارکت فعال داشته باشند. ملت انقلابی و مقاوم ایران اسلامی توجه داشته باشند که راه حل مشکلات اقتصادی فرهنگی اجتماعی منحصراً روی کار آمدن دولت جوان، حزب اللهی و استفاده از نیروهای مومن و متخصص در دستگاه‌های مختلف کشور است و به فضل و رحمت الهی و بصیرت مردم در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق خواهد افتاد و کشور با سرعت بیشتر از گذشته در مسیر پیشرفت و تعالی گام برخواهد داشت.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: شهادت این دانشمند برجسته و جهادی را به پیشگاه امام زمان( عج)، محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهید، جامعه بزرگ علمی کشور و عموم مردم گرانقدر تبریک و تسلیت عرض کرده و برای آن مجاهد شهید علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کنیم و از دستگاه های امنیتی و نظامی درخواست برخورد وانتقام از عوامل داخلی و خارجی داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان اگر انتقام در سطحی که برای طرح مقابل قابل درک باشد، گرفته نشود؛ باب ترور و جنایت باز می‌ماند.