حضور دانشجوی کماندار دانشگاه آزاد یزد در یونیورسیاد دانشجویان جهان

دانشجوی کماندار دانشگاه آزاد اسلامی یزد با قهرمانی در مسابقات تیراندازی با کمان انتخابی تیم ملی دانشجویان کشور جواز حضور در یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ مسابقات تیراندازی با کمان انتخابی تیم ملی دانشجویان کشور در بخش پسران و دختران با حضور ورزشکاران برتر دانشگاه‌های سراسر کشور با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور ۸۳ کماندار برگزار و کمیته فنی مسابقات پس از برگزاری این رقابت‌ها و بررسی رکوردها ۱۲ کماندار را انتخاب کرد که منتخبان به نخستین اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و نام دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در لیست دعوت‌شدگان به این مسابقات جهانی به چشم می‌خورد.

تیم تیراندازی با کمان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان یزد در این مسابقات تیراندازی با کمان دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور شرکت کرده بود که در دو بخش کمان ریکرو و کمان کامپوند، رضا شبانی دانشجوی کارشناسی علوم ورزشی این واحد دانشگاهی با رکورد ۶۵۰  توانست به اردوی دعوت‌شدگان تیم ملی مسابقات حضور داشته باشد.

در این دوره و در بخش آقایان به ترتیب دانشجویان  رضا شبانی با رکورد ۶۵۰ از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، وحید بهدانی با رکورد ۶۲۸ از دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب، کیان مرادی با رکورد ۵۹۹ از دانشگاه علمی کاربردی کیش عنوان‌های نخست تا سومی دانشگاه‌های سراسر کشور را کسب کردند.

در این رقابت‌ها در بخش بانوان تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی زهره رفیعی و با دانشجویان به نام‌های فاطمه سادات مطلبی و مبینا فلاح شرکت کردند.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۷ مرداد تا ۸ شهریور سال آینده در شهر چنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =