اختصاص ۳۷ هزار میلیارد تومان به دانش‌بنیان‌ها

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: طی چندسال گذشته، ۳۷ هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیلات ارائه کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سیاوش ملکی‌فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در افتتاحیه رویداد شکوفا که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور معاون علمی، رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و معاون انور زنان رئیس جمهور برگزار شد، گفت: این صندوق یک سرمایه ۳ هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دانش بنیان تسهیلات اعطا کرده است. معاون نواوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق طی چند سال گذشته بیش از ۳۷ هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیلات ارائه کرده است.

تحقق اقتصاد بدون نفت با توسعه هوش مصنوعی/ علم رباتیک مورد غفلت قرار گرفته است


وی با بیان اینکه صندوق نواوری ۱۴خدمت را در حوزه مالکیت فکری ارائه می‌دهد، گفت: سازمان جهانی مالکیت فکری هرساله روز جهانی مالکیت فکری را در ۲۶ آوریل یعنی ۶ اردیبهشت گرامی می‌دارد.

وی ادامه داد: امسال سازمان جهانی مالکیت فکری عنوان (زنان و مالکیت فکری؛ شتابدهی خلاقیت و نوآوری) را انتخاب کرده و ما نیز همین شعار را برای دومین رویداد شکوفا انتخاب کردیم.

ملکی‌فر گفت: ما یک مسابقاتی را در حوزه مالکیت فکری با تعداد ۱۵۰ نفر برگزار کردیم که سوالات تخصصی زیادی مطرح شد که شرکت‌ها در آن مشارکت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =