نشست بررسی بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های ایلام و همدان برگزار شد

نشست بررسی پیش بینی بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های ایلام و همدان صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این جلسات محمد قربانی گلشن آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، همچنین مسئولان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان های ایلام و همدان نیز به صورت مجازی در جلسه حاضر بودند.

لازم به ذکر است در جلسه پیش بینی بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز به صورت مجازی حضور یافت. 

نشست پیش‌بینی بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های ایلام و همدان برگزار شد

قربانی گلشن آباد با اشاره به مطالب مطرح شده در جلسات بررسی پیش بینی بودجه استانی دانشگاه آزاد اسلامی استانهای ایلام و همدان گفت: در این جلسات عملکرد و برنامه بودجه استان‌های ایلام و همدان، مورد بررسی های کارشناسی توسط مسئولان استانی و نیز مدیران کل معاونت های سازمان مرکزی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تاکید بر عملیاتی سازی «سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی»، «فعال سازی شرکت های دانش بنیان»، «ارتقا کمی و کیفی مدارس سما»، «تاکید بر آمایش استانی و بهره گیری از مزیت های اقلیمی و محلی»، «ارتقا نسبت درآمدهای غیر شهریه ای بر درآمدهای شهریه ای»، «تعالی وضعیت علمی، آموزشی و پژوهشی»، «ارتقا هرم اعضای هیأت علمی»، «بهره گیری از ظرفیت فاخر اعضای هیأت علمی وابسته و دستیاران آموزشی»، «تاسیس و یا تقویت سراهای نوآوری» و ... از موارد مورد تاکید در این جلسات بود.

نشست پیش‌بینی بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های ایلام و همدان برگزار شد

جلسات ارائه و بررسی پیش‌بینی بودجه استانی سال 1403-1402 استان های دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه 17 تیرماه آغاز شده است و تا روز سه شنبه 27 تیرماه ادامه دارد.

این جلسات در دو نوبت صبح و عصر با حضور معاونان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران کل معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی و رؤسا استان ها برگزار می شود.

رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها و مدیران استانی در این جلسات حضور دارند و به ارائه پیش نویس بودجه استانی سال 1403-1402 دانشگاه آزاد اسلامی استان متبوع خود می پردازند.

در این جلسات پیش نویس بودجه استانهای دانشگاه آزاد اسلامی مورد بحث و بررسی دقیق و کارشناسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1189408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =