کرسی‌های آزاداندیشی ظرفیتی ویژه برای شنیدن صدای مخالف/ مهارت سخنوری تقویت می‌شود

سرگروه تیم کرسی آزاداندیشی«اندیشه دانشجویی» گفت: شرکت در کرسی‌های آزاداندیشی یک تجربه بسیار عالی است که هم مهارت سخنوری تقویت می‌شود و هم اینکه صدای مخالف را می‌شنویم و می‌توانیم نظرات مخالف را قانع کنیم.

زهرا سعیدی؛سرگروه تیم کرسی آزاداندیشی«اندیشه دانشجویی» که از بوشهر و در محور اجتماعی در سومین رویداد کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده‌اند، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: درخواست من از برگزارکنندگان رویداد این است که در سازوکار ارائه گزاره‌ها بازنگری صورت بگیرد چرا که وقتی به ما دانشجویان دختر به طور مثال گزاره‌ای با عنوان اشتغال زنان داده می‌شود گروه مخالف ناچار است علی رغم اعتقاد واقعی خود اظهارنظر کند. 

کرسی‌های آزاداندیشی برای کارمندان و اعضای هیأت علمی هم برگزار شود/ پاسخ علمی و مستند به قضاوت‌ها؛ بزرگترین دستاورد کرسی‌ها

وی افزود: امکانات رفاهی این دوره از رقابت‌ها بسیار خوب بود و با توجه به اینکه از سراسر کشور در این رویداد شرکت کرده بودند؛ مدیریت بسیار خوبی هم صورت گرفت و کادر اجرایی و کارشناسی شبانه‌روز زحمت کشیدند. 

سعیدی با بیان اینکه از برگزارکنندگان رویداد درخواست می‌کنم فرآیند انتخاب داوران هم به گونه‌ای باشد که صرفا از تهران نباشند و گزاره‌ها نیز برای فرصت تمرین بیشتر زودتر اعلام شوند، ادامه داد: با شرکت در کرسی‌های آزاداندیشی خودمان را به چالش می‌کشیم و روحیه رقابت‌طلبی هم در ما تقویت می‌شود. 

سرگروه تیم کرسی آزاداندیشی«اندیشه دانشجویی» خاطرنشان کرد: شرکت در کرسی‌های آزاداندیشی یک تجربه بسیار عالی است که هم مهارت سخنوری تقویت می‌شود و هم اینکه صدای مخالف را می‌شنویم و می‌توانیم نظرات مخالف را قانع کنیم.  

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1189616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =