وزارت دفاع: تداوم هتک حرمت به قران کریم نیرنگی سازماندهی شده است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد: برابر هشدارهای قبلی، تداوم هتک حرمت به قران کریم نشان‌دهنده نیرنگ سازماندهی شده با هدف ترویج خشونت، کینه و اختلاف میان ادیان و ملت‌های جهان است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی اهانت به قران مجید در کشور سوئد، با صدور بیانیه‌ای، این اقدام شنیع را محکوم کرد.

کشف ارتباط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید

در متن این بیانیه آمده است: تداوم اهانت به کلام‌الله مجید و مقدسات الهی به رغم تذکرات رهبران و بزرگان ادیان الهی و اعتراضات و محکومیت جهانی و تذکرات رسمی ملت‌های جهان، به عنوان نقض آشکار حقوق ادیان الهی در کشور سوئد بوده و این امر نشان دهنده نفوذ جریان جهانی صهیونیسم و عدم استقلال و وابستگی این کشور و نقض آزادی سایر ادیان و اعتقادات و هم چنین تعمد در عدم توجه به نگرانی‌های ادیان الهی و ضعف مدیریت و تأمین امنیت و آرامش آنان است که موجب تألم و خشم همه آزادگان و دینداران جهان شده است.

اگر چه برابر هشدارهای قبلی تداوم این اقدام نشان‌دهنده نیرنگ سازماندهی شده با هدف ترویج خشونت، کینه و اختلاف میان ادیان و ملت‌های جهان است لکن مقصود اصلی برهم زدن توجهات جهانیان از تحولات داخلی رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است. از این رو انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول کشور و جهان اسلام بویژه کنفرانس سران کشورهای اسلامی اقدامی مؤثر و بازدارنده برای جلوگیری از تکرار اقدام مشابه در آن کشور و هم چنین در همه جای دنیا نموده و با برخوردی مناسب ‌و متناسب هزینه آن را بر عاملان و آمران این اقدامات شوم، منحوس و ضد حقوق بشری تحمیل نمایند.

سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن اعلام انزجار و اعتراض شدید به این رویداد و محکومیت آن، از همه دستگاه‌های تبلیغی، هیئات عزاداری، علمای دین، روشنگران، مبلغان و صاحبان منابر استدعا دارد با عنایت به قرار گرفتن در ایام عزدارای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در چارچوب فتوای بسیار مهم جهاد تبیین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) ضمن اختصاص زمان برای ترویج و تبلیغ جایگاه قرآن و معارف قرآنی در برنامه‌های خود، طرح‌های شیطانی دستگاه استکباری جهان را برای آحاد مردم تبیین نمایند.

پایان پیام/

کد خبر: 1190617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =