شروع موفق ستاره جدید پرسپولیس؛ هایجک جذاب سرخ‌پوشان از استقلال

اوستون اورونوف در ۲ بازی ابتدایی خود برای پرسپولیس عملکرد امیدوارکننده‌ای داشته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ پرسپولیس پس از ناکامی در نیم‌فصل اول لیگ برتر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا با چند تغییر در فهرست نفرات خود وارد نیم‌فصل دوم شده است. سرخ‌پوشان در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل با ۵ بازیکن جدید قرارداد بستند تا بتوانند در ادامه فصل با دیگر مدعیان رقابت کنند.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها / بمب نقل و انتقالات برای دربی آماده می‌شود

اوستون اورونوف، وینگر ملی‌پوش ازبکستانی یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس بود که از تیم نوفباخور ازبکستان به جمع سرخپوشان اضافه شد. او که مورد توجه جواد نکونام هم قرار داشت، ابتدا به حضور در استقلال نزدیک شد ولی پرسپولیسی‌ها او را از رقیب هایجک کردند.

نمایش موفق اورونوف در ۲ بازی ابتدایی

اورونوف ۲۳ ساله در ۲ بازی ابتدایی خود برای پرسپولیس نمایش نسبتا خوبی داشته و هواداران این تیم را امیدوار کرده است. او در بازی با ذوب‌آهن به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و در همان دقایق کم حضورش تاثیرگذار ظاهر شد. ستاره ازبک پرسپولیس اگر کمی هم خوش‌شانس بود می‌‎توانست در این بازی گل بزند یا پاس گل بدهد.

نمایش خوب اورونوف مقابل ذوب‌آهن باعث شد اوسمار ویرا در بازی با نفت‌وگاز گچساران در جام حذفی به او اعتماد کند و او را در ترکیب اصلی قرار دهد. خرید جدید پرسپولیس در این بازی هم عملکرد خوبی داشت و نشان داد یک خرید باکیفیت برای این تیم است.

زنگ خطر برای وینگرهای پرسپولیس

پرسپولیس در شرایطی با این وینگر ازبکستانی قرارداد بست که در پست او نفراتی چون مهدی ترابی، سعید صادقی، وحید امیری و امید عالیشاه را هم در اختیار داشت و از وضعیت خوبی در پست وینگر برخوردار بود. با این حال حضور اورونوف و نمایش‌های درخشان او می‌تواند معادلات را در پرسپولیس تغییر دهد و باعث شود کادر فنی این تیم تغییراتی ایجاد کند.

در حال حاضر جایگاه بازیکنی چون مهدی ترابی در ترکیب پرسپولیس مستحکم است و بعید است اوسمار بخواهد او را از ترکیب خارج کند. در طرف مقابل اما سعید صادقی این فصل عملکرد درخشانی نداشته و نتوانسته درخشش فصل گذشته را تکرار کند. با توجه به شروع موفق اورونوف، ممکن است صادقی قربانی این خرید ازبکستانی شود و جایگاهش در ترکیب اصلی به خطر بیفتد.

منبع: فوتبال ۳۶۰

انتهای پیام/

کد خبر: 1223328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =