ساخت ۲ خوابگاه متاهلی در دانشگاه شهیدبهشتی در انتظار تامین بودجه

رئیس دانشگاه شهید بهشتی بیان کرد که مکان و نقشه‌برداری ۲ خوابگاه متاهلی در این دانشگاه انجام شده است و منتظر تامین بودجه برای آغاز ساخت و ساز هستیم.

محمود رضا آقامیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه دانشجویان بومی و غیربومی در دانشگاه‌های تهران مشغول به تحصیل هستند، اظهار کردند: به علت تمایل متقاضیان کنکور به تحصیل در دانشگاه‌های تهران، تعداد دانشجویان غیربومی در این دانشگاه‌ها نسبت به استان‌ها بیشتر است. بنابراین می‌توان گفت که بیشتر دانشگاه‌های تهران با موضوع کمبود خوابگاه دانشجویی به ویژه برای دانشجویان متاهل مواجه هستند.

برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی کمبود زمین وجود ندارد

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه هیچ دانشگاهی در تهران نمی‌تواند مدعی شود که مشکل خوابگاه دانشجویی ندارد، گفت: دانشگاه شهید بهشتی نیز از این موضوع مستثنی نیست. البته ما تلاش می‌کنیم  و برنامه داریم تا در آینده موضوع کمبود خوابگاه را تا حدود زیادی بر طرف کنیم.

وی با تصریح بر اینکه در حال حاضر دانشگاه شهید بهشتی ۲ خوابگاه متاهلی دارد، گفت: ما تلاش داریم که یک یا دو خوابگاه متاهلی دیگر نیز به مجموعه خوابگاهی دانشگاه اضافه کنیم. البته زمان آغاز ساخت این خوابگاه ها مشخص نیست چرا که اعتبار بسیار زیادی نیاز دارد. 

آقامیری ادامه داد: مکان ساخت این خوابگاه‌های متاهلی مشخص شده و نقشه بردرای‌های لازم انجام شده است. هر زمانی بودجه تامین شود، ساخت و ساز این خوابگاه‌ها نیز آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی در پایان درباره میزان کمبود خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: بنده گمان می‌کنم حدود ۲ هزار کمبود خوابگاه متاهلی در این دانشگاه وجود دارد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1185022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =