چرا محسن رضایی استعفا داد؟ + فیلم

سخنگوی دولت درباره استعفای محسن رضایی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، بهادری جهرمی  درباره استعفای محسن رضایی گفت: از زحمات محسن رضایی در طول این ایام در چند سمتِ معاونت اقتصادی، دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و مسئول دبیرخانه شورای عالی هماهنگی تشکر می‌کنیم.

محسن رضایی از دولت استعفا داد / انتصاب به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا

وی ادامه داد: جلسات متعددی در شورای عالی سران قوا برگزار شده، بیش از ۳۰‌ مصوبه مختلف در حوزه های مختلف تجارت اصلاح نظام بودجه، تامین مالی مسکن رفع ناترازی ها در حوزه های انرژی و رمز ارزها و کالابرگ الکترونیکی در این ایام ساماندهی شده است.

بهادری جهرمی افزود: همچنین ۱۱۲ جلسه در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت برگزار شده که ۱۵۰ موضوع  در این‌جلسات مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به اینکه مقام‌معظم رهبری اخیرا تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در این دبیرخانه صورت گیرد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های این دبیرخانه فراقوه‌ای است و استقلال و فعالیت‌گسترده تری می‌طلبد و به همین دلیل آقای رضایی از سمت معاونت اقتصادی استعفا داد و حکم جدیدی برای دبیرخانه با ساختار جدید به ایشان اعطا شد و در این سمت برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور ایران از سمت خود استعفا داده و به‌ عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا منصوب شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =