رویداد کرسی‌های آزاداندیشی سند افتخاری برای دانشگاه آزاد اسلامی است/ فضایی آرام و بدون حاشیه برای بیان ایده‌های دانشجویان

سرپرست تیم کرسی آزاداندیشی«سباط» گفت: رویداد کرسی‌های آزاداندیشی از این جهت که مولود دانشگاه و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است؛ سند افتخاری برای دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.

اسماعیل خادمی اردکانی؛ سرپرست تیم کرسی آزاداندیشی«سباط» که در محور فرهنگی و از استان فارس در سومین رویداد کرسی‌های آزاداندیشی شرکت کرده‌اند؛ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: این دوره از رقابتها نسبت به دوره‌های قبلی بسیار بهتر شده است اما اگر به دلیل ضعف زیرساخت‌های اینترنتی بعد مجازی مسابقات را حذف کنند، بهتر هم خواهد شد. 

کرسی‌های آزاداندیشی برای کارمندان و اعضای هیأت علمی هم برگزار شود/ پاسخ علمی و مستند به قضاوت‌ها؛ بزرگترین دستاورد کرسی‌ها

وی ادامه داد: خطوط اینترنتی کلانشهرها با شهرهای کوچکتر متفاوت است و هرچند بچه‌ها از نظر فن بیان بسیار قوی هستند اما متاسفانه رقابت مجازی منجر به شکست می‌شود. 

خادمی اردکانی تصریح کرد: رویداد کرسی‌های آزاداندیشی از این جهت که مولود دانشگاه و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است؛ سند افتخاری برای دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود. 

سرپرست تیم کرسی آزاداندیشی«سباط»با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی فضایی آرام و بدون حاشیه برای بیان ایده‌های دانشجویان است، افزود: پیشنهاد می‌کنم برای دوره‌های بعدی مقاطع تحصیلی جدا شود و به جای موضوعات کلان کشوری موضوعات دانشگاهی که برای دانشجو کاربرد دارد مطرح شود ضمن اینکه از برترین‌های دوره در رسانه‌ها دعوت و یا مطالب آنها در قالب بانک اطلاعاتی استفاده شود. 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1189620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =