نامه دفتر تحکیم وحدت به فرمانده نیروی قدس سپاه / راهی جز اعزام نیرو به غزه نمانده است

دفتر تحکیم وحدت خطاب به سردار قاآنی در نامه‌ای نوشت: راهی جز مقابله مستقیم با رژیم صهیونسیتی و اعزام نیرو به غزه باقی نمانده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیست خطاب به سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نامه‌ای نوشت.

در بخشی از این نامه آمده است: آنچه این روزها در حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه صورت می‌گیرد فاجعه انسانی است؛ مادران و کودکان به خاک و خون کشیده می‌شوند و شهروندان از خانه و کاشانه خود آواره می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دانشگاهیان نسبت به حمله رژیم صهیونیست به بیمارستان المعمدانی واکنش نشان دادند


در این نامه بیان شده است: شهروندانی که سالهاست از دیار خود رانده شده و نوید بازگشت به خانه خود را به کودکانشان داده بودند، اینک با آتش گلوله پاسخ اطفالشان را می‌دهند. بمباران بیمارستان المعدانی در غزه و به شهادت رسیدن بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم بی گناه نهایت وحشی گری و تکمیل کننده جنایات اخیر بوده است. این جنایت هولناک نشانگر قصد قتل عام و نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی است.

در بخش پایانی این نامه آمده است: اتحادیه دفتر تحکیم وحدت پس از تسلیت به محضر حضرت، ولی عصر و رهبر عزیزتر از جانمان؛ اعلام میدارد که نمیتوان چنین جنایاتی را دید، اما سکوت کرد و کاری نکرد. راهی جز مقابله مستقیم با رژیم صهیونسیتی و اعزام نیرو به غزه باقی نمانده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1202691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مصطفی حاتمی IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      1 0
      سلام.من هم برای اعزام به غزه چه برای جنگ وچه برای تیم حلال احمر آمادگی کامل دارم ممنونم که اگه منم خبرکنید.