دوره تخصصی مدیریت زخم و پانسمان‌های نوین با حضور کادر درمان و دانشگاهیان

دوره تخصصی «مدیریت زخم و پانسمان‌های نوین» با حضور بیش از ۷۰نفر از کادر درمان و دانشگاهیان توسط کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز از اصفهان، اولین دوره تخصصی «مدیریت زخم و پانسمان‌های نوین» توسط کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اصفهان و با همکاری جمعیت هلال احمر استان و انجمن‌های علمی پرستاری و اتاق عمل برگزار شد.

دوره تخصصی مدیریت زخم و پانسمان‌های نوین با حضور کادر درمان و دانشگاهیان

محمدجواد علیخانی دبیر کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اصفهان در حاشیه برگزاری این کارگاه گفت: دوره تخصصی «مدیریت زخم و پانسمان‌های نوین» با شرکت بیش از ۷۰ نفر از دانشجویان پیراپزشکی و کادر درمان در محل سالن جانبی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) طی ۲ جلسه برگزار شده و ۲ جلسه پایانی این کارگاه در شرف برگزاری است.

وی افزود: سیاست کانون هلال احمر در تدارک دوره‌های خود زیرنظر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، استفاده از ظرفیت تدریس مدرسان برجسته و صاحب‌نام می‌باشد. در همین راستا، در برگزاری این کارگاه از حضور مدرسانی چون دکتر محمدعلی شاه‌نظری -متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی عروق-، دکتر سیدمحمد ابطحی -متخصص جراحی زیبایی و عمومی-، دکتر دانا دانشمند -متخصص بیماری‌های عفونی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد نجف‌آباد-، جواد صالحی -مدیر دپارتمان زخم بیمارستان صدوقی سعدی-، حسین طاهریان -سوپروایزر آموزش سلامت و بهبود کیفیت بیمارستان کاشانی-، نسیم مستأجران -سوپروایزر آموزشی کلینیک زخم سلامت پا- و الهه پورصدرا -مدیر هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان- دعوت شد. دعوت از هفت متخصص در این کارگاه تخصصی، نشان از کیفیت برگزاری این برنامه آموزشی داشته است.

علیخانی ادامه داد: رویکرد ما در برگزاری این کارگاه، افزایش اطلاعات و آگاهی عمومی، ارتقای کیفیت خدمات کادر درمان به‌واسطه آموزش‌های تخصصی و هم‌چنین مدیریت شرایط بحرانی در مواجهه با انواع زخم از جمله زخم‌های دیابتی، بستر، عروقی و غیره بوده است.

این دانشجوی رشته اتاق عمل دانشگاه آزاد اصفهان در پایان گفت: کانون هلال احمر پس از بازفعال‌سازی در تیرماه ۱۴۰۲ با حمایت ویژه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در استان اصفهان تاکنون موفق به جذب ۴۰ نفر از دانشجویان در مجمع عمومی خود شده و در ادامه، برگزاری رویداد پایش سلامت برای دانشجویان بین‌الملل، استادان و کارکنان دانشگاه را در برنامه خود دارد. هم‌چنین درصدد هستیم تا ضمن همکاری با دیگر نهادهای دانشگاهی از جمله انجمن‌ها و بسیج دانشجویی، نقش فعالی در ارائه خدمات بهداشت و سلامت در قالب اردوهای جهادی داشته باشیم.

دوره تخصصی مدیریت زخم و پانسمان‌های نوین با حضور کادر درمان و دانشگاهیان

خبرنگار: مطهره سادات هاشمی فشارکی

انتهای پیام./

کد خبر: 1205364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =