جهاد امیدآفرینی، مهمترین ماموریت امروز جهادگران است

دبیر تشکل دانشجویی گام دومی‌ها دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب گفت: امروز مهمترین رسالت و ماموریت ما در گروه‌های جهادی، امیدآفرینی است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، محمدرضا غلامی دبیر تشکل دانشجویی گام دومی ها دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و دبیر قرارگاه جهادی انقلابیون شهرستان داراب در گردهمایی جهادگران گروه‌های جهادی شهرستان داراب اظهارکرد: امروز ما در موقعیتی از تاریخ قرار گرفته ایم که باید عمیق تر، وسیع تر و از نگاه تحلیل گرانه به وقایع نگاه کنیم.

بیشتر بخوانید:

فقدان سیاست‌های کلی، عامل پراکندگی فعالیت‌های جهادی دانشجویان/ تشکیل قرارگاه مشترک بین وزارتخانه‌ها و فعالان جهادی ضروری است

غلامی گفت: امروز در نبرد تمدنی جبهه حق با استکبار که نوک این رویارویی در غزه شریف و مقتدر، تجلی پیدا کرده ورق بشریت به نفع حق طلبان برگشته است و عملیات سراسر غرورآفرین طوفان الاقصی نشان داد که یک گروه رزمنده و مجاهد، با امید و ایمان می تواند هیمنه پوشالی چهارمین ارتش جهان و امپراتوری رسانه و جنگ روایت ها و همه خباثت ها را در هم بشکند.

وی افزود: طوفان الاقصی نشان داد در جنگ بین اراده ها و ارابه ها، در جنگ بین نیروهای انسانی با ایمان با تجهیزات و اپراتور ها، این انسان با ایمان است که پیروز است و این وعده الهی است.

دبیر قرارگاه جهادی انقلابیون شهرستان داراب با اشاره به حماسه عملیات طوفان الاقصی گفت: کودک، زن و مرد در غزه با استقامت ایستادند و ثابت کردند که خداوند از مومنین، ایمان همراه با عمل می خرد نه ایمان تنها وی افزود: آن چیزی که ما به عنوان رمز موفقیت گروه های جهادی در تلاطم های مختلف انقلاب می دانیم این است که ما جهادگران، طرفدار انقلاب نیستیم بلکه طرف انقلاب هستیم یعنی اینکه ما از دور نایستادیم و تشویق کنیم بلکه در بزنگاه های مختلف، کف میدان انقلاب ایستاده ایم.

غلامی ادامه داد: این امید و ایمان همراه با عمل است که توانسته این عزت را برای گروه های جهادی به ارمغان بیاورد مقام معظم رهبری در وصف عمل جهادگران می فرمایند که حضور یک جوان جهادگر در منطقه محروم روستایی مصداق بارز عمل و آیه قرآن است حتی اگر کاری انجام ندهد.

این فعال جهادی گفت: این که ما می گوییم گروه جهادی، برخی فقط به کار عمرانی فکر می کنند؛ اما واقعیت چیزی فراتر از این هاست امروز گروه های جهادی در هر عرصه ای پرچم دار خدمت رسانی هستند.

غلامی یادآور شد: امروز مهمترین ماموریت ما در گروه های جهادی، جهاد امیدآفرینی است که قطعا جهادگران در این عرصه هم سربلند خواهند بود.

محمدرضا غلامی در پایان گفت: ما میبایستی یک تعریف جامع و هنرمندانه از گروه های جهادی ارائه کنیم نباید بگذاریم، فردی یا مسئولی یا نهادی و حتی جهادگری به اشتباه تعریف نامناسبی به جامعه القا کند ما جهادگران نه پیمانکاریم و نه کارگر رایگان نباید بگذاریم گروه های جهادی به عنوان پیمانکاری تلقی شود و جهادگران را به چشم کارگران رایگان ببینند چرا که جهادگران نیروهای دغدغه مندی هستند که گاها نسبت به فرد خدمات گیرنده هم، محروم تر هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1208620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =