باید دانشجویان را تشویق کنیم تا در کارهای جهادی شرکت کنند

زاهدی اصل با بیان اینکه دانشجو محور اردوهای دانشجویی است، تاکید کرد: باید دانشجویان را تشویق کنیم تا در کارهای جهادی شرکت کنند.

زینب زاهدی اصل مسئول پایگاه ام‌ابیها حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به آیین تجلیل از دانشجویان جهادگر پایگاه ام‌ابیها ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع بسیجیانی که کار جهادی را با گوشت و پوست خود حس کردند گفت: همه تلاش‌های شما زمانی زیبایی خود را نشان می‌دهد و ارزش پیدا می‌کند که برای رضای خداوند و مردمی که به این انقلاب امید دارند، باشد.

وی با بیان اینکه شما دانشجویان محور برگزاری اردوهای دانشجویی هستید تاکید کرد: باید دانشجویان را تشویق کنیم تا در کارهای جهادی شرکت کنند. قطعا اولین آثار مثبت آن متوجه خود دانشجو است.

زاهدی اصل تصریح کرد: کار جهادی باید جهت معین و مشخص داشته باشد، دانشجویان اردوهای سازندگی باید مرزها را تفکیک کنند، حضور در روستاها و مناطق محروم باید منشاء خیر و برکت باشد تا روزها و سالها در این منطقه اثراتش باقی بماند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد بتوانیم در کهگیلویه و بویراحمد به همت دانشجویان جهادی استان یک پله بالاتر برویم و اینکه به فرموده رهبر انقلاب به قله نزدیکیم،‌ با توانمند کردن خود و اثرگذاری بیشتر در اردوهای جهادی به آن مهم دست یابیم و در نهایت نزدیک شویم به ظهور امام زمان (عج).

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای پیام/

کد خبر: 1216926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =