حزب‌الله: پاسخ مناسبی به جنایت صهیونیست‌ها در لبنان می‌دهیم

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها اهدافی که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۲۳ در رسیدن به آن ناکام بودند را در مرحله کنونی به هیچ وجه محقق نخواهند کرد گفت پاسخ قاطع و مناسبی به جنایت وحشیانه دشمن در جنوب لبنان می‌دهیم.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سید «هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در واکنش به حملات وحشیانه‌ای که بعداز ظهر روز گذشته رژیم اشغالگر به امکان غیرنظامی در جنوب لبنان انجام داده و منجر به شهادت تعدادی از شهروندان لبنانی شد اعلام کرد که مقاومت اسلامی لبنان قطعا پاسخ جنایتی که دشمن صهیونیستی در جنوب لبنان مرتکب شد را خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

حملات گسترده حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

سید صفی‌الدین افزود، تجاوزاتی که دشمن در جنوب انجام داد و در نتیجه آن شماری از غیرنظامیان از جمله کودکان به شهادت رسیدند، به هیچ وجه بدون پاسخ نخواهد ماند. ما پاسخ این جنایت دشمن را به شکل مناسب خواهیم داد.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد، اگر دشمن تصور می‌کند می‌تواند اهدافی را که از سال 2006 تا 2023 در رسیدن به آنها ناکام بود، اکنون محقق کند بداند که سخت در اشتباه است. دشمن به هیچ یک از اهداف خود نخواهد رسید و ما همچنان در این مقاومتِ قوی و مقتدر در همه جبهه‌ها حاضر هستیم.

شب گذشته منابع لبنانی گزارش دادند که در اثر بمباران ساختمان مسکونی در شهر النبطیه واقع در جنوب لبنان چهار نفر شهید و هفت تن دیگر زخمی شده‌اند.

شبکه العربیه عربستان سعودی به نقل از منابع خود گزارش داد که این افراد همه غیرنظامی بوده‌اند که یکی از آن‌ها دختر جوانی به نام امانی برجاوی است.

رسانه‌های لبنان ساعتی بعد از افزایش شمار شهدای حمله هوایی رژیم اسرائیل به این ساختمان مسکونی به 11 نفر خبر دادند که همه‌ آن‌ها غیر نظامی بوده و برخلاف ادعای صهیونیست‌ها هیچ فرد نظامی در بین‌ آن‌ها نیست.

هواپیماهای نظامی رژیم اسرائیل دیروز چهارشنبه در چند نوبت مناطقی در نزدیک مرز لبنان را بمباران کردند که حزب الله لبنان نیز در واکنش به آن پایگاه ارتش این رژیم را هدف قرار داد که در اثر آن یک نظامی کشته شده و هفت تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =