حملات گسترده حزب‌الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای بعدازظهر امروز (پنج‌شنبه) از حمله حزب‌الله لبنان به چند پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به حملات جنایتکارانه این رژیم به غیرنظامیان در جنوب این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز از شبکه المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: تجهیزات جاسوسی رژیم اشغالگر را در پایگاه «الراهب» با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادیم و مستقیماً به آنها ضربه زدیم.

بیشتر بخوانید:

مرکز نظامی رژیم صهیونیستی هدف حمله مقاومت اسلامی لبنان قرار گرفت

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: مجاهدان ما پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با موشک «فلق» هدف قرار دادند و موشک‌های پرتاب شده مستقیماً به آن اصابت کردند.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که موشک‌های ضد زره از لبنان به سمت مناطق «نوریت» و «تل رامیم» در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

حزب‌الله در بیانیه سوم خود از هدف قرار دادن دقیق و مستقیم تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه «المرج» خبر داد.

حزب الله لبنان ظهر امروز نیز در بیانیه‌ای از حمله جدید به مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا خبر داده بود.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین از شهادت « حسین احمد عقیل»، «حسن ابراهیم عیسی» و «علی محمد الدبس» سه رزمنده خود در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد.

رژیم صهیونیستی در آخرین دور از حملات خود به جنوب لبنان، بعد از ظهر امروز مناطقی را در حومه شهرک «مروحین» هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.

همزمان جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز حملاتی را به شهرک «مارون الراس» انجام دادند.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز «النبطیه» در جنوب لبنان را هدف حملات تجاوزکارانه خود قرار داد.

طبق آخرین آمار اعلامی این حملات منجر به شهادت ۱۱ شهروند لبنانی شده است.

عصر چهارشنبه نیز یک خانواده لبنانی متشکل از یک مادر و ۲ فرزند در نتیجه بمباران منطقه «الصوانه» توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

همچنین هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه مناطق جنوبی لبنان شامل روستاهای «عدشیت»، «الشهابیه»، «الصوانه»، ارتفاعات «الجبور» و منطقه اقلیم «التفاح» را بمباران کردند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده‌ است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده‌ است.

این آمار در حالی منتشر می شود که دبیرکل حزب الله لبنان روز گذشته اعلام کرد: آنچه ما در جبهه لبنان، در زمینه حمایت از مقاومت در غزه انجام می دهیم، یک مسئولیت میهنی است.

سید حسن نصرالله گفت: مواضع ما در جبهه لبنان با اصول انسانی، ارزش های اخلاقی و مسوولیت‌های شرعی و دینی ما تناسب دارد.

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه همه تحولات منطقه را زیر نظر دارد، تصریح کرد: ما در جنوب لبنان، اوضاع غزه را رصد می کنیم و زمانی که تجاوز به آن متوقف شود، شلیک موشک از جنوب لبنان نیز متوقف خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1220375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =