۵۱۳ مدرسه یک‌نفره در کشور وجود دارد!

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به طرح شهید عجمیان اشاره کرد و گفت: در طرح شهید عجمیان، شاداب سازی ۲۰ هزار مدرسه را پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در دیدار با مدیران گروه‌های جهادی، دانش‌بنیان و اساتید دانشگاه‌ها، اظهار کرد: هر کسی می‌تواند در فضای مدرسه‌سازی خدمت کند، استقبال می‌کنیم  تا مسائل اساسی مخصوصا در حوزه تعلیم و تربیت حل شود. 

وی با بیان اینکه از ۷ هزار شرکت دانش‌بنیان، ۷۰ شرکت در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت می‌کند، گفت: نیازمند حضور بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه‌های جهادی در زمینه فعالیت‌های آموزش، مدرسه یاری و بازماندگان از تحصیل هستیم.

دستگیری افرادی که قصد آتش‌زدن یک مدرسه‌ را داشتند

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور یا اشاره به وجود مدارس یکنفره، افزود: ۵۱۳ مدرسه یکنفره در کشور داریم که نشانگر توجه به عدالت آموزشی در نظام جمهوری اسلامی ایران است اما کافی نیست و دبه همین دلیل قرارگاه‌های عدالت تربیتی مستقر شده است. 

وی با اشاره به لزوم عدالت آموزشی برای هدایت تحصیلی درست دانش‌آموزان به ویژه در مناطق روستایی و عشایری، خطاب به گروه‌های جهادی و دانش‌بنیان گفت: برای فعالیت آموزشی در هر نقطه از کشور با مشکلی مواجه شدید، پیگیریم.

خان‌محمدی به طرح شهید عجمیان اشاره کرد و ادامه داد: طرح شهید عجمیان برای شاداب‌سازی مدارس است و هدف‌گذاری ما شاداب سازی ۲۰ هزار مدرسه است که در این راستا به راه‌اندازی کارگاه‌های مدارس می‌پردازیم و به کمک دانش‌آموزان اقدام می‌کنیم.‌ 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1176974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =