آخرین وضعیت صنعتی شدن آشپزخانه‌ دانشگاه‌ها/ قیمت غذای دانشجویی ۱۸ مردادماه اعلام می‌شود

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به تشریح آخرین وضعیت صنعتی شدن آشپزخانه‌ دانشگاه‌ها پرداخت.

مسعود گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه امسال بودجه آشپزخانه‌ دانشگاه‌ها را صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پرداخت نمی‌کند، اظهار کرد: قرار شده است که سازمان برنامه و بودجه به صورت مستقیم این بودجه را تامین و در اختیار دانشگاه‌ها قرار دهد. سپس روسای دانشگاه‌ها بودجه را به آشپزخانه تخصیص می‌دهند. 

بیشتر بخوانید:

۱۶ درصد از بودجه دانشگاه‌ها صرف امور رفاهی و تغذیه می‌شود

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: البته این موضوع به این معنا نیست که دیگر صندوق رفاه دانشجویان بر آشپزخانه و کیفیت غذا در دانشگاه‌ها نظارت نداشته باشد. 

وی با تصریح بر اینکه سیاست کلی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم صنعتی کردن آشپزخانه دانشگاه‌ها است، گفت: در حال حاضر اغلب آشپزخانه‌های دانشگاه‌ها صنعتی شده‌اند. چند دانشگاه باقی مانده‌اند که تغییرات لازم در حوزه صنعتی شدن را انجام خواهند داد.

گنجی در پایان درباره قیمت غذای دانشجویی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: قیمت نهایی غذای دانشجویی ۱۸ مردادماه مشخص و اعلام خواهد شد. 

گفتنی است، گنجی پیشتر بیان کرده بود که دانشگاه‌ها تا مهرماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا تجهیزات آشپزخانه‌هایشان را از سنتی به صنعتی تبدیل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1192539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =