جزئیات تبدیل وضعیت ایثارگران استخدامی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲

مشاور استاندار کرمانشاه در امور ایثارگران از تبدیل وضعیت ایثارگران استخدامی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، خیرالله رشیدی، اظهار کرد: کار تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی شامل نیروهای شرکتی، قراردادی، قرارداد معین، پیمانی، روزمزدی و پیمانکاری که طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مشغول بکار شده اند، به شرطی که سه ماه از سابقه بیمه پردازی آنها گذشته باشد، انجام و همه ایثارگران واجد شرایط به "رسمی قطعی" تبدیل وضعیت خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات آیین‌نامه پرداخت کمک‌معیشت ایثارگران

رشیدی ادامه داد: تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی شامل خانواده‌های شهدا و جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه داشته باشند، خواهد شد.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری کرمانشاه افزود: این تبدیل وضعیت شامل خود ایثارگر و فرزندان او که شاغل در دستگاه‌های اجرایی باشند، می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه ادارات و دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای این قانون و تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنها هستند، تاکید کرد: ایثارگران در دوران دفاع مقدس برای دفاع از این آب و خاک از جان مایه گذاشته‌اند، لذا تعلل در تبدیل وضعیت آنها از سوی دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست.

وی  اضافه کرد: ایثارگرانی که مشمول تبدیل وضعیت هستند، می‌توانند کوتاهی ادارات در این خصوص را از طریق استانداری پیگیری کنند.

رشیدی یادآور شد: پیش از این کار تبدیل وضعیت ایثارگران استخدامی قبل از سال ۱۴۰۱ انجام شده بود، اما تبدیل وضعیت استخدامی های ۱۴۰۱ به بعد به دلیل عدم تامین منابع مالی روی زمین مانده بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1194684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      1 0
      فکری به حال مربیان پیش دبستانی ایثارگر کنید
    • سمانه IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      9 2
      چطور در مجلس طرح تمدید تبدیل وضعیت نیروهای جامع ایثارگری 1402 تصویب نشده اقای رشیدی چنین چیزی گفتن هیچ خبری از تبدیل وضعیت نیروهای جامع ورودی 1401 نیست وخود دولت ومجلس هم اطلاعی از این بخشنامه ندارند
    • مهدی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
      0 0
      سلام من ۱۴۰۲ رفتم سرکار یعنی شامل من میشه فرزند جانباز۵۰درصد هستم