فعالیت دانشجویان جهادگر بدون چشم‌داشت مالی است

استاندار گیلان گفت: جوانان در اردوهای جهادی بدون چشم‌داشت مادی و با انگیزه ایمانی و معنوی فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اسدالله عباسی استاندار گیلان در جمع  جهادگران گروه جهادی مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که در پروژه آبرسانی "شهید امیر زندی"در روستای مادرسرا از توابع شهرستان سیاهکل خدمات رسانی می کنند، حضور یافت.

بیشتر بخوانید:

حضور جهادگران دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران در روستای محروم «ریه» /۲۰۰ خانوار از خدمات پزشکی رایگان بهره‌مند شدند

نماینده عالی دولت در استان گیلان بیان کرد: اردوی جهادی یعنی همان روحیه جهادی و خالصانه، صادقانه و بی ریا کار کردن است، فضای صمیمی در اردوهای جهادی تاثیر مثبتی در آینده جوانان خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: جوانان باانگیزه ای که اوقات فراغت خود را در اموری مانند اردوی جهادی صرف می کنند، تاثیر بسزایی در روحیات آنها در آینده می گذارد و این مهم اهمیت بسزایی دارد.

استاندار  گیلان با بیان اینکه جوانان در اردوهای جهادی مشکلات را لمس می کنند و برای رفع محرومیت ها می کوشند، گفت: جوانان در این اردوها بدون چشم داشت مادی و با انگیزه ایمانی و معنوی کار می کنند.

عباسی با بیان اینکه نظیر این روحیه جهادی جوانان در اردوهای جهادی را در دهه اول انقلاب شاهد بودیم، اضافه کرد: در دهه اول انقلاب نیز جوانان و نیروها در جهادسازندگی در آبرسانی، راه سازی و سایر کارهای عمرانی مشارکت می کردند.

وی با بیان اینکه آینده مربوط به همین جوانان با انگیزه است، اظهار کرد: به مناسبت آغاز هفته دولت در جمع جوانان در اردوهای جهادی حضور یافتم تا مشکلات و موانعی که در مسیر کار جهادی وجود دارد را از آنان بشنویم تا برای رفع موانع اقدام اساسی صورت گیرد.

گفتنی است؛ سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان نیز در جمع دانشجویان جهادگر واحد رشت دانشگاه آزاد اسلامی حاضر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1195460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =