مدیر عامل جدید سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح منصوب شد

امیر «فرشاد نجفی‌پور» با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح منصوب شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با حضور وزیر دفاع؛ روسای سازمان‌های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات وزارت دفاع، معاونین و مدیران عامل سازمان‌های وزارت دفاع در ستاد سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار شد.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) و زیرمجموعه‌های آن را یکی از سازمان‌های مهم و محوری وزارت دفاع عنوان کرد و گفت: این سازمان به عنوان یک سازمان خدمات رسان به کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح از اهمیت و جایگاه ویژه ای در سطح کشور برخوردار است.

وی با بیان مأموریت ویژه ساتا در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح دارای نقش آفرینی‌های متعدد و ارزشمندی در سطح جامعه بوده و بر پایه برنامه ریزی دقیق، خردورزی، مدیریت شایسته و مطلوب، باید فرآیند خدمت رسانی به آحاد شاغلین نیروهای مسلح و به ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح را به شایستگی هر چه بهتر انجام دهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه خدمت در جمهوری اسلامی یک توفیق، فرصت بی بدیل و یک مسئولیت الهی است اظهار داشت: آنچه در وزارت دفاع به ویژه در سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در ایجاد رضایتمندی و خدمت رسانی به شاغلین و پیشکسوتان معزز نیروهای مسلح انجام می‌گیرد، مصداق عمل صالح است و خداوند این توفیق را به کارکنان مجموعه ساتا عنایت فرموده تا این عمل صالح را به نحو احسن به انجام رسانند.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهداء، جانبازان و ایثارگرانی که بخشی از جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح هستند، گفت: ما به واسطه ایثارگری‌ها، جانفشانی ها و خون‌ هایی که برای انقلاب و نظام اسلامی نثار شده است، در این مناصبِ خدمت نشسته‌ایم و باید به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و منویات فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) که عمل و دستیابی به آن بسیار مهم است، مؤمن و ثابت قدم باشیم.

امیر حاتمی تعهد و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف و مومن ایران اسلامی و تلاش در حل مشکلات مردم را یکی از مولفه‌های اصلی مدیران جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: همه مدیران و خادمان نظام باید دست به دست هم دهیم و با هماهنگی، انسجام و تکیه بر ظرفیت‌های درونی کشور در راستای فرامین مقام معظم رهبری در جهت تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گام برداریم.

وزیر دفاع با اشاره به نقش حساس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف مأموریتی خود، گفت: حوزه‌های اجتماعی، اقتصاد و خدماتی نیروهای مسلح از مولفه‌های مهم و تاثیر گذار قدرت آفرینی یک کشور محسوب می‌شود و استکبار جهانی و نوکران خود فروخته شان، در صدد اند تا با تخصیص بودجه‌های کلان و تحریم‌های ظالمانه و جنگ نرم روحیه انقلابی مردم و نظام جمهوری اسلامی را تضعیف و تخریب کنند.

وی یکی از لازمه‌های موفقیت هر چه بیشتر سازمان تأمین اجتماعی را پاسخگو بودن و رضایتمندی جامعه هدف این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز ساتا در حوزه اجتماعی با افزایش طرح‌های رفاهی، حمایتی، بیمه و درمانی چتر حمایتی خود را در سراسر کشور گسترش داده و وظایف مهمی در این حوزه عهده دار است.

امیر حاتمی در خصوص استمرار پیشرفت و تعالی روز افزون ساتا خاطرنشان کرد: ساتا باید مأموریت‌های خود را بر پایه تغییر و تحولات اجتماعی و تفکرات جدید به طور مستمر و مؤثر ادامه و ارتقاء دهد.

امیر حاتمی در پایان از زحمات و تلاش‌های ابراهیم محمودزاده مدیر عامل سابق سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در طول خدمت در این سازمان بزرگ قدردانی کرد و برای امیرسرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی پور که از یادگاران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است، آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون کرد.

کد خبر: 1072178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =