دلایل حذف استقلال از لیگ قهرمانان

سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در لیگ قهرمانان آسیا، دلایل شکست آبی پوشان برابر پاختاکور و حذف از این مسابقات را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال که با پیروزی قدرتمندانه برابر الاهلی عربستان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود، شامگاه امروز شنبه در این مرخله به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت و با قبول شکست ۲ بر یک برابر این تیم از رسیدن به مرحله بعد باز ماند.

مجید نامجومطلق در نشست خبری پس از این بازی گفت: بازی بسیار خوبی بود. با توجه به اینکه ما چند بازیکن مصدوم داشتیم مجبور به تغییراتی شدیم که در طول بازی هم به دلیل خستگی برخی بازیکنان ناچار به تعویض شدیم. در مجموعه با توجه به شرایطی که داشتیم از عملکرد بازیکنان راضی هستم چرا که حداکثر توانشان را گذاشتند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که داشتیم بازیکنان تمام زحمت شان را کشیدند. می توانستیم امروز بازنده نباشیم و برنده بازی شویم. در یکی دو صحنه داور اشتباه کرد. خصوصا روی پنالتی که به سود ما نگرفت. در گل اول حریف بحث هست و بازیکنان اعتقاد دارند که خطا صورت گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: متاسفانه شرایط طوری رقم که باوجود اینکه می توانستیم برنده شویم اما شکست را پذیرفتیم و باید از جام حذفی کردیم . درحالی که شایستگی صعود به مراحل بالاتر را داشتیم.

نامجومطلق ادامه داد: وریا غفوری به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند. میلیچ هم غایب بود. چند بازیکن هم در لحظه آخر به این بازی رسیدند. ما محدودیت بازیکن داشتیم و تعویض هایی هم که انجام دادیم از بازیکنانی بود که به خاطر فشردگی مسابقات خسته بودند.

وی ادامه داد: در فوتبال باید بازیکن به اندازه کافی در سطح بالا داشته باشید که اگر در این شرایط قرار گرفتید بتوانید از بازیکنان همطراز استفاده کنید. فوتبال ایران تجربه بازی در این شرایط را نداشتند. ما از لیگ فرسایشی آمدیم و با وجود خستگی که داشتیم گام در این مسابقات گذاشتیم.

کد خبر: 1073887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =