کتاب «کرونا در دایره پرسمان» منتشر شد

کتاب «کرونا در دایره پرسمان» توسط مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی تألیف و در انتشارات بوستان کتاب عرضه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، با توجه به سؤالات مکرر هم وطنان عزیز پیرامون بیماری اخیر، مهم ترین پرسش و پاسخ ها پیرامون این بیماری که در قالب نرم افزاری اندرویدی تولید شد و برای استفاده بیشتر محققان در قالب کتاب «کرونا در دایره پرسمان» توسط انتشارات بوستان کتاب در اختیار مردم عزیز قرار گرفت.

با شیوع ویروس کرونا، جهان با پدیده ای شگفت، پیچیده و چالش برانگیز مواجه شد؛ این بیماری جدید در مدت نسبتاً کوتاهی به دل مشغولی مشترک و بلکه نگرانی و ترس مشترک انسان ها در مناطق مختلف تبدیل گردید، نگرانی هایی که در موارد بسیاری خطرناک تر از خود بیماری بود؛ در بحبوحه این مسأله، کارکردهای دین و انتظار بشر از دین، چونان یک پرسش برای مردمان رخ نمود که می بایست پاسخی درخور می یافت.

این کتاب، مجموعه ای از پرسش ها و پاسخ هایی درباره همه گیری ویروس کرونا و نقش دین در کارزار بحران می باشد که به کوشش مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی سامان یافته است.

کتاب «کرونا در دایره پرسمان»، سؤالات پربسامد مرتبط با بیماری کرونا را در قالب پرسش و پاسخ عرضه کرده است.

در این کتاب تیم محتوایی بخش مکتوب مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با همکاری سایر بخش های این مرکز، جدیدترین سؤالات مربوط به این موضوع را جمع آوری نموده و از بین پرسش های مطرح شده، سؤالات منتخب از جنبه های مختلف اخلاقی، تاریخی، حدیثی، کلامی، احکامی، قرآنی و مشاوره ای متناسب با نیازهای روز جامعه را ارائه کرد.

پاسخ ها در دو قالب اجمالی و تفصیلی ارائه و منابع استفاده شده در پاسخ ها در این کتاب در پی نوشت ذکر شده است که علاوه بر ایجاد اطمینان بیشتر برای پرسش کننده، برای محققین هم بسیار مفید و مؤثر می باشد.

لازم به ذکر است پیش تر نیز نرم افزار «پرسش های کرونا» به همت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در اسفندماه ۹۸ عرضه شده بود.

کد خبر: 1077424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =