سعید آذری: پرسپولیسی‌ها خودشان مشکل را حل کردند!

مدیرعامل فولاد خوزستان گفته می‌تواند به استقلال و پرسپولیس کمک کند اما مدیران سرخابی سراغ او نرفته‌اند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)-سارا افشار؛ دیروز برخی رسانه‌ها از کمک سعید آذری به باشگاه پرسپولیس جهت انتقال پول به کشور عمان خبر دادند اما مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص کمک به سرخپوشان در نحوه پرداخت مطالبات برانکو عنوان کرد: در انتقال پول برانکو نقشی نداشتم، پرسپولیسی ها خودشان مشکل را حل کردند.

آذری با بیان این جمله که "به مسئولین پرسپولیس پیشنهاد دادم که اگر نتوانستند مشکل را حل کنند به ما بگویند تا کمکشان کنیم" اذعان داشت که همین پیشنهاد را به باشگاه استقلال نیز داده است.

سعید آذری در پاسخ به این سوال که مسئولین استقلال تماسی با ایشان داشته اند گفت: خیر خدارا شکر استقلال مدیران توانا زیاد دارد امیدواریم خودشان مشکل را حل کنند!

مدیرعامل باشگاه فولاد که برای مساعدت به دو باشگاه بزرگ ایران جهت پرداخت مطالبات شاکیان آنها اعلام آمادگی کرده به این نکته واقف است که پرداخت پول در آلمان و برای وینفرد شفر دشواری‌هایی دارد که در خصوص پرداخت پول در کشور عمان برای برانکو این دشواری‌ها وجود ندارد. هر چند در این بین سوالی جدی هواداران که از مدیران سرخابی باید پرسید این است که با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا پایان مهلت ضرب العجل تعیین شده جهت تسویه بدهی با سرمربیان پیشین خود، به چه دلایلی از دیگر مدیران و افراد شناخته شده‌ای که برای حل این بحران اعلام آمادگی کرده‌اند استفاده نمی‌شود؟

کد خبر: 1077432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =