مخالفت گل‌محمدی با حفظ 2 بازیکن پرسپولیس

پس از جدایی شجاع خلیل‌زاده و همین‌طور محمد نادری این پیشنهاد به گل‌محمدی ارائه شد که محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه را حفظ کند اما ظاهراً یحیی بار دیگر اعلام کرده که هیچ یک از این دو بازیکن را نمی‌خواهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در شرایطی که گفته می‌شد مسئولان باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده به توافق رسیده‌اند این مدافع پرسپولیس ناگهان قید فینال آسیا را زد و تصمیم خود را گرفت و به قطر رفت تا مقدمات حضور خود در تیم الریان و لیگ ستارگان را فراهم کند. یک فایل صوتی و سپس تصویری واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته و کار را به جایی رسانده که بسیاری از هواداران متعصب پرسپولیس و حامیان سابق شجاع خلیل‌زاده نیز قید حضور شجاع را به دلیل رقم بسیار بالای او بزنند. با جدایی شجاع، عده‌ای گمان کردند پرسپولیس سیاست‌های نقل و انتقالاتی خود را عوض می‌کند و احتمالاً از این پس قدر بازیکنان محجوب و کم‌حاشیه خود را بیشتر می‌داند.

پرسپولیس در خط دفاعی خود علاوه بر کنعانی‌زادگان، بازیکنی چون سیدجلال حسینی را دارد که با کوله‌باری از تجربه در فصل گذشته کوچکترین اعتراضی به نیمکت‌نشینی خود و فیکس بودن شجاع نکرد. همچنین محمد انصاری بازیکن دیگری است که در این سال‌ها با غیرت و تعصبی مثال‌زدنی برای این تیم جنگیده و مدت‌هاست به دلیل مصدومیت نتوانسته به میدان برود. انصاری در دو پست دفاع چپ و دفاع میانی بازی‌های درخشانی داشته و با توجه به شرایط به وجود آمده در این باشگاه به نظر می‌رسید اکنون دیگر محمد انصاری در لیست مازاد این تیم قرار نگیرد و باشگاه منتظر پایان دوران مصدومیت و بازگشت او به میادین باشد، همین‌طور محسن ربیع‌خواه که در تمامی پست‌های خط دفاع و هافبک دفاعی برای پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و بی‌حاشیه زحمت‌ کشید. دیروز از یک منبع موثق شنیدیم پس از جدایی شجاع خلیل‌زاده و همین‌طور محمد نادری این پیشنهاد به یحیی گل‌محمدی ارائه شد که محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه را حفظ کند اما ظاهراً یحیی سرمربی پرسپولیس بار دیگر اعلام کرده که هیچ یک از این دو بازیکن را نمی‌خواهد. این در حالی است که پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت و پرونده برانکو بسته شده و این باشگاه قادر نیست بازیکن جدیدی خریداری کند.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1078697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =