چرا حق و حقوق منصور پورحیدری را نمی‌دهید؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هرکسی آمده قول پرداخت مطالبات پورحیدری را داده ولی انجام نشده ، حفظ حرمت منصورخان برای همه استقلالی‌ها واجب شرعی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بهتاش فریبا در خصوص گله‌های علی پورحیدری از عدم پرداخت پدر معنوی استقلال و اینکه گفته می‌شود پرونده مالی شادروان پورحیدری از اسناد باشگاه استقلال خارج شده است، توضیحاتی را ارائه داد؛

*این صحبت‌ها را هم خانم شجاعی (همسر شادروان پورحیدری) و هم علی بارها گفته‌اند.  مگر استقلالی‌تر و دلسوزتر از منصورخان بوده؟ اگر او و عنایت آتشی نبودند، استقلال اوایل انقلاب جمع شده بود.

*شاید برای اینکه حق و حقوق منصورخان را ندهند این اتفاق افتاده، من خبر ندارم برای پرونده چه اتفاقی افتاده چون در باشگاه نیستم اما هرکسی آمده قول پرداخت مطالبات پورحیدری را داده ولی انجام نشده است. حفظ حرمت منصور خان برای همه استقلالی‌ها واجب شرعی است. امیدوارم مدیران جدید شرایطی به وجود بیاورند که این مشکل برطرف شود.

*درباره حاشیه های ایجاد شده و صحبت‌های خوشبختانه من اینستاگرام ندارم. خیلی هم وارد مسائل فضای مجازی نمی‌شوم که در جریان همه چیز باشم. چند وقت پیش هم گفتم؛ دست از سر استقلال بردارید. بگذارید این تیم امسال جان بگیرد. من نمی‌دانم حق با چه کسی است و با چه کسی نیست.  قصد قضاوت کردن هم ندارم.

*الان استقلال بیشتر از هرچیزی به آرامش نیاز دارد. یک کادر فنی استقلالی هدایت تیم را بر عهده گرفته و تیم نفرات خوبی را هم دارد. اگر آرامش از درون باشگاه تزریق نشود تیم نمی‌تواند به موفقیت برسد. بهتر است اجازه بدهند آرامش در تیم حکمفرما شود و شرایطی به وجود بیاید که خواسته و مورد دلخواه هواداران است. نباید خودمان به آن ضربه بزنیم.

*کار اشتباهی بود که کادرپزشکی به این مجربی را از دست بدهیم. البته برای بازگشت آن‌ها هنوز هم دیر نشده، من حاضرم پادرمیانی کنم و به همراه با چند تن دیگر از پیشکسوتان شرایطی به وجود بیاوریم که زمینه بازگشت آن‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع:فارس

کد خبر: 1079803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =