اخذ دومین موافقت قطعی مرکز رشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل دفتر توسعه پژوهش و فناوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از اخذ دومین موافقت قطعی مرکز رشد علوم پزشکی این دانشگاه از وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، عباس احمدی مدیر کل دفتر توسعه پژوهش و فناوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از اخذ موافقت قطعی فعالیت مرکز رشد تجهیزات پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در جلسه شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خبر داد و گفت: این مرکز یکی از مراکز موفق در تولید تجهیزات پزشکی بوده که در سال ۱۳۹۷ موفق به دریافت مجوز اصولی فعالیت از کمیته هماهنگی و برنامه ریزی مراکز رشد علوم پزشکی دانشگاه شده بود .

وی افزود: همچنین مرکز رشد و فناوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان نیز در دی ماه سال 97 موفق به اخذ نخستین موافقت قطعی فعالیت در دانشگاه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده بود.

لازم به ذکر است واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می توانند جهت تأسیس و راه اندازی مراکز رشد و تحقیقاتی در حوزه سلامت، مدارک و مستندات لازم را با مراجعه به آدرس http://pajoohesh.pezeshki.iau.ir ، به دفتر توسعه پژوهش و فناوری علوم پزشکی دانشگاه ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =